Hoofdstuk 1 : wat er gebeurde met het meisje Melissa
Er was eens een meisje en ze heette Melissa.
Melissa is haar ouders verloren door een ongeluk en zelf was ze nog te klein om het te herinneren.
Melissa werd in een weeshuis gestopt maar naar 2 jaar werd ze ongelukkig.
op op een mooie zonnige dag liep ze weg van het weeshuis en verstopte zich in een veerboot onder een zeiltje.
uiteindelijk werd ze ontdekt toen ze na 3 dagen een hele rammelende maag had.
De eigenaar van de veerboot liep naar het zeiltje en trok het omhoog.
De man was erg verbaast toen hij het kleine meisje zag.
hij zei : "Wat doet zo'n lief klein meisje onder een zeiltje op de veerboot?"
Melissa zei : " Ik kom van het weeshuis De Grafbloem alstublieft laat me blijven ik wil niet terug naar het weeshuis het is niet leuk daar."
De meneer van de veerboot zei :"Oke je mag blijven op 1 voorwaarde , je helpt met het onderhouden van de boot."
Het 7 jarige meisje zei :"Oke ik zal helpen ."
Toen gaf de man haar wat te eten en zei: "hoe heet je?"
Melissa zei: "ik heet Melissa en u?"
De man zei: "Ik heet Michael en hup nu aan het werk. hier heb een een emmer water en een dweiltje je mag het dek even schoon maken."
"Oke!"riep Melissa enthousiast.
Er zijn nog geen reacties.