Hoofdstuk 13.
en iedereen bedankt voor hun superreacties
xx
strify pov;
Ik zit in de woonkamer, naast Romeo. Hij zit geconcentreerd aan een Animetekening te werken.
'Schatje,' fluister ik, 'Ik moet je wat zeggen.'
Romeo kijkt voor 't éérst op. 'Wat? Wil je het uitmaken? Nee! Ik heb nog maar twee relaties gehad maar ik h -'
'Haha, nee gekkie,' lach ik. 'Ik wil het niet uitmaken. We hebben het nauwelijks aan... Daarom vind ik, dat we het officieel moeten maken...'
Romeo kijkt me vaag en niet-begrijpend aan. 'Hoe bedoel je dat?' vraagt hij met één opgetrokken wenkbrauwn.
Ik schuif iets dichter bij hem en leg mijn hand op de zijne. Twijfelend blijf ik naar onze handen kijken, dan kijk ik in zijn ogen en staar hem verliefd aan.
Ik wacht tot onze hoofden elkaar bijna raken. Dan geef ik hem een zoen op zijn mond.
Ik sluit mijn ogen, lik langs zijn lippen en langzaam opent Romeo zijn mond...
Ik snap niet dat Romeo pas twee relaties heeft gehad! Hij doet het perféct.
Voor mijn gevoel veel te kort daarna, trekt hij zich weer van me af en glimlacht naar me.
'Nu,' zeg ik, 'Is het officieel tussen ons!' En ik druk nog een kusje op zijn mond.
Reageer (5)
super
1 decennium geledenAhh... cute <3!
1 decennium geledenSnel verder.
Ik krijg altijd mijn zin
1 decennium geledenEen echte Diva ;p
het is dat ik neit beroemd ben maar anders ;p
snel verder
xxxxx
ahh hoe lief<3
1 decennium geledenbeautiful(L)
1 decennium geleden+zo'n leuk stelletje x3