022
We zitten al de hele middag op het balkon als iemands telefoon gaat. Iedereen pakt zijn telefoon om te kijken wie het is. 'Met Megan-Nicole.' Zeg ik als ik zie dat mijn telefoon af gaat. 'Met Paul de manager van One Direction.' Ik trek mijn wenkbrauwen op, 'Hallo kan ik U ergens mee helpen.' Hij lacht en ik lach zachtjes met hem mee. 'Ja, ik kwam even wat vragen, heb je misschien zin om mee te gaan op tour met One Direction?' Ik sta op en loop naar binnen en pak mijn agenda uit mijn tas. 'Hoe lang duurt de tour?' 'Twee of drie maanden ongeveer.' 'En wanneer vertrekken we?' Ik blader door mijn agenda die nog aardig leeg is. 'Volgende week al, ik hoop dat het je uitkomt.' Ik zie dat ik de komende maanden nog niks heb staan. 'Ja ik kan wel, mag ik ook weten wat ik moet doen allemaal?' Ik zet groot neer in mijn agenda dat ik op tour ga. 'Je moet fotoshoots doen, foto's maken van concerten, soundchecks, interviews, signings. Eigenlijk alles wel.' Ik glimlach, 'Oke ik doe het, ik neem aan dat ze het nog niet weten?' Ik hoor gelach en geschreeuw van buiten. 'Nee ze weten het nog niet en ik heb geen idee waar ze zijn.' Ik lach, 'Ze zitten bij mij thuis dus ik zou het maar zeggen dat ik mee ga?' Hij zucht waar door er een grinnik uit mijn mond komt. 'Ja is goed vertel jij ze maar, ik moet nu gaan! tot ziens.' 'Tot ziens.' Ik hang op en berg mijn agenda op in mijn tas. Ik stop mijn Iphone in mijn broekzak en loop weer naar het balkon toe.
Er zijn nog geen reacties.