Haha oké even snel, ik was eigenlijk helemaal vergeten dat quizlet nog bestond, dus hier ben ik, op een saaie zaterdagavond op mijn pc en zie deze site en deze story opeens.. Nu, dit account is gelinkt aan een oud email-adres dus ik had totaal niet door dat er mensen dit wel degelijk hebben gelezen en wel degelijk goed vonden.. Toen ik opeens reactie's zag en abo's zag dacht ik echt van oh my god, er hebben mensen dit gelezen en ik voelde me even goed :d Natuurlijk is het al even geleden enzo dus ik begrijp het volledig moest je niet meer willen volgen ofzo maar aangezien ik mij toch verveel en dit verhaal me wel aanstaat ga ik verder schrijven, dus ja, ik hoop dat je ervan geniet!

ik leun voorover en doe even alsof ik hem ga kussen, maar gooi in plaats daarvan zijn pennenzak op de grond "..dan moet u als leerkracht mij strafstudie geven?" hij kijkt me heel serieus aan, en tovert dan een lach op zijn gezicht "Wel in dat geval zal dat wel moeten.. maar ruim dat eerst even op wil je."

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • eriksen

    Ga je nog verder? :)

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oehh snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen