Foto bij 1. The First Concert @ The USA

Dit is de eerste echte quiz, nog niet echt leuk ofzo, maar hij wordt beter. Het schuingedrukte deel ik de flashback.
Enjoy!
xxx Eline&Mieke

[Eline pov]
'Ons eerste concert in Amerika! Ik heb er zo'n zin in! Ik kijk even op van het tijdschrift waar ik de heletijd naar zit te staren en zie Mieke hyper door de kamer heen stuiteren. We zijn al een tijdje beroemd, 3 jaar wel te verstaan. We hebben heel Europa al veroverd.. Nu Amerika nog. Ik zal je even vertellen hoe het is gegaan.
'Eline, jij gaat samen met Mieke een optreden verzorgen voor de klas..' Wat de docent voor de rest zei versta ik niet meer, een optreden! Voor de klas, denkt ze dat ik gek ben! Ik zit zo nog een tijdje te denken als ik opeens zie dat iedereen opstaat. 'Hoi, ik ben Mieke.' Ik kijk op en zie een meisje voor me staan. 'Ik ben Eline.' Ik geef haar een hand en ze komt bij me zitten. 'Kan je goed zingen?' Ik schud mijn hoofd. 'Niet dat ik weet, ik kan wel Piano spelen, jij?' ze schud haar hoofd. 'Ook niet echt.' Ik knik. 'Dus wat gaan we dan doen?' Mieke haalt haar schouders op. 'We kunnen misschien een keer afspreken en kijken of we goed kunnen zingen en een liedje uitzoeken ofzo.' Stelt Mieke verlegen voor. Ik knik. 'Is goed, wanneer?' 'Morgen uit school bij mij thuis, ik heb een piano en een gitaar.' Ik knik. We kletsen nog een tijdje over dingen die niks met het optreden te maken heeft tot dat de bel gaat. 'Doei, tot morgen.' Ik knik nog en loop dan de klas uit. Aardig meisje, Dit kan nog wel gezellig gaan worden. Dat was het begin van onze vriednschap.

Reageer (3)

  • Sjannekeee

    Jhaaaaaa
    snel verder!!
    echt supercool!!!
    kuzzies mij(H)

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Oeeh leuk ^^
    Ik zou dat echt niet durven!
    Optreden voor mijn klas
    Argh,, ik haat dat!
    Ik bedoel ik zit op een jeugdkoor you know
    En ik wil echt nooooit solozingen, vind ik echt kei eng!
    Maar goed, oehh ik kan ook piano spelen ^^
    En mensen zeggen dat ik kan zingen (mensen die geen verstand van muziek hebben denk ik dan)
    Dus ik vind dat ik dat gewoon ben muwahahah ^^
    Ook al ben ik dan geen 19
    En zijn mijn piano kunsten nou niet heel erg super goed fantastisch maar dat maakt niet uit [a]
    Noujaaa, ga maar weer snel verder!!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • XmiekjeX

    Jongens ik vind t nu al leuk :D
    Ik zal het volgende hoofdstuk wel maken denk k xD
    Ik ben alleen wel slecht in schirjven, en heb gloof k heel andere stijl dan Eline.
    But: "I'll give it a try"
    Dit word leuk om te schrijven dat weet ik nu al!!
    Kusje!! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen