Foto bij deel drie

*pov Taylor*

Je loopt de eetzaal in en opeens kijkt iedereen jou kant op. Je wordt rood en hupt snel naar de zwaderrig tafel. "Hoi, ik ben Suzanne! Hoe weet je dat je bij Zwaderrig hoort? Je moet nog naar de soorteerhoed hoor. Alle nieuwelingen moeten dat." Ze haalt een hand door haar haar en glimlacht breed. "Uhm ik zit al vier jaar in Zwaderrig hoor. Zelfs bij je in de klas en wij toverdranken naast je!" Suzanne haalt haar schouders op en gaat terug zitten. Je besluit ook maar aanteschuiven.
Perkamentus begint te de leerlingen intedelen en vertelt daarna dingen. Na het eten loop je de gang op "Taylor." Je draait je om, het is Draco. "Je weet me naam?" Draco knikt en trekt je achter een muurtje, "WTF?!" Draco bedekt je mond met zijn hand en maakt sussende geluidjes. "Stil maar. Ik doe je niks!" Je knikt en draco laat los. "Het spijt me" Je zucht en haalt je arme overelkaar "Van wat? dat je me ruw achter een muurtje trok, of dat je me 4 jaar lang gepest hebt?!" draco keeknaar beneden en vreef met een hand stressvol door zijn haar. "beide. het spijt me vooral van het peste, ik wou er bij horen."

Reageer (1)

  • Slupie

    Verderww,, heerlijk die korte hoofdstukken!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen