Foto bij |•| HOOFDSTUK VIJF

• SANNE DE VIET •

Beduusd stond ik te kijken naar mijn gele handdoek die in het water lag. Ik voelde iemands aanwezigheid naast me, maar het boeide me niet zo veel. Een hand viste mijn handdoek uit het water en Liam hield hem voor mijn gezicht terwijl het water eraf droop.
      'Je handdoek is een beetje nat,' zei hij met een pokerface. Ik staarde hem ongelofelijk aan en knipperde even met mijn ogen.
      'Joh, je meent het slimmerik,' vertelde ik hem lachend. 'Had ik nog niet gemerkt, hoor.' Ik wees duidelijk naar mijn voeten die kletsnat waren geworden door het water dat van de handdoek afdroop. Snel wierp Liam hem ergens weg en keek me onschuldig aan.
      'Nu heb ik geen handdoek meer,' mopperde ik een beetje fluisterend. Bij Liam leek het meer alsof er plotseling een lampje boven zijn hoofd verscheen, want hij hield trots zijn handdoek omhoog.
      'Delen?' grinnikte hij trots. Ik glimlachte om zijn actie en greep zijn handdoek uit zijn hand.
      'Tuurlijk, Payne.' Ik rende snel naar een plekje in de zon en spreidde Liam's donkerbruine handdoek uit waarna ik er uitgebreid op ging zitten. Voordat ik languit kon gaan liggen, nam hij al snel de plek naast me in en liet zijn lichaam naar achteren vallen.
      'Au,' mompelde hij zachtjes en wreef over zijn hoofd. Liam pakte de zonnebril die ik bij me had en zette hem op zijn neus. Ik kon het niet laten om te grinniken om zijn gezicht.
      'En? Stylish genoeg?' vroeg hij en trok expres een duckface om het zijn gezicht nog een vreselijkere uitdrukking te geven.
      'Zeker,' glimlachte ik naar hem en liet me naast hem vallen. Liam draaide zijn gezicht naar me toe en bestudeerde mijn gezicht zó lang, dat het een beetje eng begon te worden. Ik bedankte Niall dan ook even voor zijn onderbreking.
      'Hey buddy,' grinnikte de blonde Ier toen hij Liam met mijn zonnebril op zag.
      'Oh, hey,' zei Liam en ging weer rechtop zitten. Goedkeurend knikte Niall naar Liam toen hij mij naast hem op één handdoek zag zitten.
      'Je hebt het beter voor elkaar als mij,' grinnikte hij, totdat plotseling zijn gezicht vertrok omdat Jade op zijn rug sprong. Niall bewaarde zijn evenwicht voor net iets meer dan een milliseconde, maar gleed daarna met beide voeten uit waardoor ze allebei op de grond vielen. Lachend, dat nog wel.
      'Jade, je hebt me een hartaanval bezorgd,' lachte Niall en stond op om daarna haar een hand aan te bieden om haar helpen op te staan.
'Wauw, dat ging soepel,' zei Liam plotseling terwijl zijn duim over zijn kin streek. Hij keek geamuseerd naar het spel dat zich afspeelde totdat ik hem op zijn arm sloeg.
      'Au,' pruilde hij en wreef pijnlijk over zijn arm. 'Foei, Sanne. Foei.'

Reageer (3)

  • bellamyblake

    LEKKER VOOR JE NIALLERR! :p
    omg, ik ben zo gemeen!
    ach hij hield het nog lang vol met mij op zn rug! *kuch Kuch*
    xx.

    1 decennium geleden
  • MaritMalik

    Haha leuk geschreven ja! (:
    snel verder xxxx

    1 decennium geleden
  • irwin

    Foei Sanne hahah ;D
    Dit is weer geweldig geschreven <3
    snel verder c:
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen