Foto bij 4.7

Amy Fleming

Als we eindelijk bij het ziekenhuis zijn rent Louise naar binnen om gelijk een rolstoel te halen voor Liam, zodat ik hem niet weer hoef te tillen. " Til jij hem eruit ? " Vraag ik aan Louis als ik uit de auto stap en hem voor me zie staan. Hij knikt en kijkt naar Liam. " Liam schuif voorzichtig deze kant op. " Hij kijkt ons aan en knikt dan voorzichtig. Hij zet zijn tanden weer op zijn lip en schuift heel voorzichtig naar de opening van de auto. " Goedzo. " Zegt Louis tegen hem en tilt hem er voorzichtig uit. " Please doe voorzichtig. " Zeg ik tegen hem en kijk hem verschrikt aan als Liam het uitschreeuwt. " LOUISE ! " Roep ik naar haar als ik haar deze kant op zie komen. Ze zet het op een rennen en komt gelijk deze kant op als ze Liam's gezicht ziet. Ze stopt hijgend voor ons en Louis zet Liam voorzichtig in de rolstoel. Louis laat een opgeluchte zucht als Liam dan toch in de rolstoel zit en duwt hem richting de eerste hulp. " Heb je al wat van Opa gehoord ? " Louise schud haar hoofd en loopt dan naar de balie van de eerste hulp. Ik ga op een stoel in de wachtkamer zitten en zucht gelijk. " Nooit gedacht dat deze dag zo ging worden. " Hoor ik Liam zachtjes zeggen. " Inderdaad, maar wat is er precies gebeurt dan ? " Zijn gezicht veranderd gelijk en zijn mondhoeken gaan naar beneden. " Ik had dus een soort van ruzie met Niall en hij was weggelopen en ik wou achter hem aan gaan, maar bleef met mijn voet vast zitten tussen aan paar stenen bij de beek en ik viel daardoor achterover in de struiken. " Ik kijk hem aan en zie dat er een traan over zijn wang rolt. " Stt, rustig maar. " Zeg ik voorzichtig tegen hem en ga op mijn hurken voor hem zitten. Ik veeg zijn tranen voorzichtig onder zijn ogen weg en kijk hem in zijn ogen aan. " Je kan er niks aan doen, maar hoe kan dat - dat ik je shirt zo kapot daar vond ? " Hij knippert een keer en wrijft in zijn ogen. " Ik had die uitgedaan en in Hayley's tas gedaan die bij het zadel aan zat maar die is er waarschijnlijk uitgevallen. " Ik knik om zijn antwoord en leg mijn hand op zijn knie. " Meneer Payne, kom maar mee. " Louis en ik staan gelijk op en lopen achter de dokter aan. Louise duwt Liam de kamer binnen en wij gaan op de overgebleven stoelen zitten in de kamer. " Dus Liam Payne.. " Mijn gedachten dwalen gelijk af en ik blijf naar Liam kijken die naar de dokter kijkt. Ik zucht even en merk dat Louis me aankijkt. Ik schud mijn hoofd en ga onderuit gezakt zitten en doe mijn ogen dicht. Wat een dag was dit, hopelijk is Niall wel degelijk ongedeerd. Misschien heeft hij ook wel wat opgelopen. Wat zou er precies met Liam aan de hand zijn ? Straks moet hij hier blijven. Verschrikt open ik mijn ogen van mijn gedachtes. Wat is dit ? Waarom spookt hij de heletijd door mijn hoofd ? Ik schud mijn hoofd nog een keer en ga rechtop zitten. Ik beweeg mijn hoofd naar de richting waar Liam zit, maar ik zie hem niet meer zitten. " Waar is hij ? " Vraag ik zo rustig mogelijk aan Louis. " Met de dokter mee, foto's maken en wat onderzoekjes. " " Aha, oké. " Ik zucht en sluit mijn ogen gelijk weer. " Amy, wat was er nou precies gebeurt ? " Ik open mijn ogen weer en kijk Louis aan. Zijn blik in zijn ogen kan ik niet echt plaatsen en kijk weer voor me uit. Ik leg het hele verhaal van mijn kant voor de tweede keer uit en zie Louise nu ook naar mij kijken. Ze laten me uitpraten en luisteren aandachtig. Afentoe knikt een van hen, maar ze praten er niet doorheen. " Jeetje, dat is nog wat. " Mompelt Louise, waarna ik naar haar knik en mijn ogen weer dicht doe..

--
Reacties (: ?

Reageer (5)

  • Salute

    Super!
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder snel verder

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    loooooove it (L)
    snel verder X

    1 decennium geleden
  • Seamair

    snel verduuuuurr <33

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen