Foto bij 4.5

Amy Fleming

Vermoeid laat ik mijn hoofd op de tafel vallen. " Ben je moe ? " Vraagt Zayn met een sarcastische toon in zijn stem. Ik maak een instemmend geluidje en til mijn hoofd met moeite weer van de tafel af. " Ik ga even bij Liam kijken. " " Oké. " Zei Zayn en ik zie Harry knikken. Ik sta vermoeid op en slenter naar de woonkamer, om te kijken of ze daar zijn. Als ik de deur naar de woonkamer open doe hoor ik een schreeuw van pijn. " Holy. " Mompel ik zachtjes en slenter de richting in van waar het geluid vandaan kwam. " En hoe is het ? " Vraag ik voorzichtig aan Louis die gespannen naar Louise zit te kijken die Liam's wonden aan het schoonmaken is, volgens mij met Jodium. " Hij heeft pijn, misschien moeten we hem beter naar het ziekenhuis brengen. " Zegt hij aarzelend. " Louise weet jij wat we moeten doen ? Opa en Niall zijn er nog niet weer, want hun zijn de paarden zoeken. " Ze haalt haar schouders op en pakt een nieuw watje en doet er weer wat Jodium op. Ik ga naast Liam op de grond zitten en pak zijn hand. Hij kijkt me aan en ik knik. Ik voel een pijnscheut in mijn hand, waardoor ik op mijn bit ga bijten om de pijn niet aan hem te laten zien. Ik kijk naar onze handen en zie dat de zijne helemaal rood en de mijne wit. " En dat was de laatste. " Hoor ik Louise zeggen, maar reageer er niet op. " Gaat het ? " Fluister ik zachtjes naar Liam terwijl ik hem aan kijk. Hij haalt zijn schouders op en kijkt naar zijn been. " Misschien kunnen we maar beter naar het ziekenhuis gaan. " Ik knik en leg Liam's arm over mijn schouder en trek hem omhoog. " Op mijn rug. " Zeg ik en kijk hem strak aan. " Nee. " Zegt hij. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan. " Kom op ga op mijn rug. " Ik kijk hem doordringend aan en zie de pijn in zijn ogen, hij kan maar op één been leunen en volgens mij doet dat behoorlijk zeer aan de blik in zijn ogen te zien. " Kom op Liam. " Hij zucht en gaat voorzichtig op mijn rug zitten. " Ik ga dit goed maken. " Zegt hij in mijn oor als ik net de keuken in loop. " Nee, het is al goed. " Zeg ik tegen hem en loop Zayn en Harry straal voorbij. Ik hoor voetstappen achter me, hun zijn dus achter ons aangekomen. " Zet hem maar op de achterbank Amy. " Ik knik naar Louise die Zayn en Harry uitlegt wat we gaan doen. Ik draai met mijn rug naar de deur van de auto en ga er zo voor staan dat Liam zich alleen maar hoeft los te laten en dat hij gelijk zit. " Laat me zachtjes los Liam. " Hij knikt en doet wat ik zeg en beland zachtjes op de stoel. " Draai je nu voorzichtig bij of schuif naar achter, maar dan moet je je been strekken. " Hij slikt en knikt dan voorzichtig. Hij kijkt me aan en draait zich om. Hij bijt om zijn lip en knijpt zijn ogen stijf dicht van de pijn. Als hij dan toch zit laat hij een opgeluchte zucht en ik ga voorzichtig naast hem zitten. " Gaat hun ook mee ? " Knik naar Harry, Louis en Zayn. " Vraag ik aan Lou als ze op de passagiers stoel gaat zitten. " Nee, alleen Louis want hij kan rijden. Zayn en Harry blijven hier om te wachten op Opa en Niall. " " Oké, maar dan moet 'ie wel op schieten. Iemand hier gaat hier zowat dood van de pijn. " Zeg ik met een blik op Liam gericht te hebben. Hij schud zijn hoofd en kijkt uit het raam, waarschijnlijk schaamt hij zicht. " Draai je raam is open Lou. " Ze doet wat ik zeg en ik ga voorzichtig staan en leun op Louise's stoel. " SLOME SCHIET OP !" Roep ik recht in Louis' oor en zie hem verschieten. Ik grinnik en ga weer voorzichtig naast Liam zitten. Net als ik goed zit zie ik Louis de auto in stappen met een chagerijnig gezicht. Ik grijns naar hem in de spiegel en zie hem boos naar mij kijken. " Eigen schuld. " Mompel ik naar hem en zie dat Liam zijn lach moet inhouden. Louis schud zijn hoofd en start de auto, we zwaaien naar Harry en Zayn en rijden dan weg richting het ziekenhuis. " Voorzichtig op de zandwegen. " Hoor ik Louise tegen Louis zeggen. Hij knikt en rijd elke keer langs elk bultje of gat in de weg. " Wat een klote wegen. " Hoor ik hem zeggen. " Dat krijg je als je hier woont. " Zegt Louise als weerwoord en kijkt hem aan.

--

Reacties (:?

Reageer (7)

  • xLoessx

    liam is echt zielig ;o
    zoooooveeel pijn ahwww (L)
    snel verder X

    1 decennium geleden
  • Ashtonswife

    verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen