Foto bij |•| HOOFDSTUK DRIE

• JADE WHITTSON • ALICE HAYDEN • KIM RIENMEIJER • MICHELLE VALENTINE • ROWAN MONTGOMERY • MIA GRACE • SANNE DE VIET • ANDREEA MOISE • MARIT MCADAMS • MADDISON CLAYTON •

• SANNE DE VIET •

Gillend duwde ik de deur van kamer 201 open en gooide mijn koffer op één van de stapelbedden neer waar ik meteen op begon te springen. Na zo'n twee minuten kwam de rest ook de kamer binnenlopen.
      'Ga je ook mee zwemmen?' riep Marit overdreven vrolijk terwijl ze haar koffer al meteen openritste.
      'Zo, jij hebt er zin in,' probeerde Andreea haar belachelijk te maken. Ik had weer eens wat gemist zo te zien, want de rest vond het allemaal heel grappig.
      'Oh, als jullie je mond maar houden over Zayn,' gilde ze panisch uit terwijl ze een aantal shirtjes opzij schoof om haar donkerrode bikini uit haar koffer te vissen.
      'Tada. Speciaal gekocht hiervoor. Ik zei jullie toch dat ik hem nodig zou hebben,' zei Marit trots terwijl ze haar rode bikini op bed gooide en haar koffer weer dichtritste.
      'Wie gaat er eigenlijk allemaal mee zwemmen?' vroeg ik. Ik was nog steeds op mijn bed aan het springen, totdat ik mijn hoofd stootte tegen het bovenste bed aan. 'Fuck.'
      'Ga je nou mee?' vroeg Mia die al lang omgekleed was en in haar bikini stond. Ik knikte kortaf en sprong van mijn bed af om mijn koffer te openen en me daarna te realiseren dat mijn bikini waarschijnlijk helemaal onderop lag. Ik begon al met een aantal kledingstukken naar de ruimte achter me te gooien.
      'Sanne, ik hoef je onderbroeken niet op m'n hoofd,' hoorde ik Rowan luid klagen. Ik zuchtte luid toen bleek dat de hele onderkant van mijn koffer totaal leeg was. Bikiniloos.
      'Heeft één van jullie nog een bikini over?' vroeg ik liefjes aan de vier meiden in mijn kamer. Meteen schudde Mia haar hoofd en Marit stemde met haar in.
      'Sorry, Sanne,' veronschuldigde Rowan zich.
      'Gloednieuwe bikini van zo'n 400 euro. Designermerk. Sorry, San,' mompelde Andreea. 'Die wil ik liever niet uitlenen.' Ik perste een glimlachje op mijn gezicht en knikte begrijpelijk. Met grote passen liep ik de kamer uit en klopte hard op de deur van de anderen.
      'OPEN DIE DEUR,' schreeuwde ik zo hard als ik kon en meteen deed Kim de deur open.
      'Rustig maar, Sanne. Wat is er aan de hand?'
      'Is er iemand hier zo geweldig om een bikini uit te lenen?' vroeg ik liefjes aan haar waarna ze de deur opende om mij binnen te laten.
      'Oh wee als je stiekem jongens hebt binnen gelaten hé, Kim. Ik sta half naakt,' gilde Michelle overdreven en vluchtte snel de badkamer binnen.
      'Hier, San,' zei Maddison en gooide een gestippelde bikini mijn kant op die ik vrij onhandig opving.
      'Bedankt,' mompelde ik en liep weer terug naar mijn eigen kamer zonder de deur te sluiten. Toen ik halverwege de gang was hoorde ik Michelle alweer van schrik gillen.
      'Hehe, daar ben je weer. Opschieten, we hebben over tien minuten met de jongens afgesproken,' vertelde Rowan me en wees me de open badkamerdeur. Ik kleedde me in superspeed tempo om en greep een zonnebril en een paar strandschoenen van de grond af.
      'Ready,' gilde ik opgewonden en sloot de deur achter me dicht. Met zijn 10'en liepen we naar kamer 203 waar de jongens al lang klaar zouden moeten zijn, maar het tegendeel was bewezen toen we gezellig Liam en Niall nog in hun onderbroek zagen paraderen.
      'Opschieten!' gilde Jade naar de twee terwijl Louis al naar buiten kwam.
      'Let er niet op. Die twee hebben er een uur over gedaan om hun haar alleen al goed te doen,' grinnikte hij terwijl hij tegen de deur aanleunde.

Reageer (2)

  • MaritMalik

    Leuuk <3

    1 decennium geleden
  • irwin

    Whiii me likes this <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen