Hoofdstuk 2.
"Nog 5 minuten.."
Kreun ik tegen een jengelende Crystal, die half boven op me ligt.
"Kom op Heavenly sta op! De laatste 2 weken die we samen door kunnen brengen moeten fantastisch worden!"
Krijst Crystal recht in mijn oor.
Ik doe slaperig een oog open, en kijk naar Crystal's lieve engelen gezichtje.
"Ik kom al." Zeg ik nog steeds af slaperig, terwijl ik mijn andere oog ook open doe.
Op Crystal's gezicht verschijnt een brede grijns en ze trekt me uit bed.
Ik kreun nog een paar scheld woorden, en laat mezelf uit bed trekken.
Als ik eenmaal veilig op de grond sta, word ik al half omver gebeukt door een lachende Jake die onze slaapkamer komt binnengestormt.
"Goede morgen Damens." Zingt zijn melodieuze stem.
Ik pers mijn lippen in een glimlach, en steek mijn ene arm door die van Jake, en mijn andere door die van Crystal. Met z'n 3e gaan we opweg naar de badkamer, zodat we ons klaar kunnen maken voor deze belangrijke dag. Nu zul je jezelf wel afvragen wat voor belangijke dag er dan wel niet is? Nou, ik heb te horen gekregen dat er vandaag een ouder stelletje komt, ja voor mij ja! Misschien dat mijn leven dan toch nog eindelijk enige waarde zal krijgen..
Er zijn nog geen reacties.