Foto bij If it is OK to...

Ik draai mijn voeten rond in het zand. Het warme zand kietelt onder mijn voeten. De rode nagellak op mijn teennagels geven een contrast af tegen het goudgele zand. De zon werpt haar stralen op de aarde om haar te verwarmen, haar te omhelzen als een warme deken. Het koele water daarentegen is een heerlijke verfrissing en lokt me dichter naar hem toe. Ik draai nog een rondje op mijn voeten. De wind neemt mijn lange haren mee en speelt ermee alsof het een blaadje is, vallend in de herfst.
Zacht hoor ik de wind fluisteren.
'Beautiful'
Nog een rondje draai ik op mijn voeten. Ik voel de lichte stof van mijn zomerjurk tegen mijn bruine benen tikken.
Het gevoel van vrijheid overheerst in mijn lichaam. Het gevoel dat ik niemand op me wacht. Het gevoel dat ik niets hoef waar te maken. Het gevoel dat niemand me dingen verplicht.
'Freedom,' fluister ik zacht over mijn lippen.
Ik voel twee handen langs mijn middel glijden en ze spelen zachtjes met de stof van mijn jurk. Een tinteling vormt zich over mijn hele lichaam en uit zich in kleine bultjes, kippenvel. Ik kijk op naar de persoon die me stevig tegen zich aandrukt.
Een donkere kop met haar, is het eerste wat me direct aan hem opvalt. Zijn licht getinte huid, omhuld in een witte blouse.
'You are beautiful is this prospect.'
De woorden klinken fluisterend, maar mijn hart absorbeert ze en sluit ze op in een diep kastje. Woorden die je laten voel dat je belangrijk bent.
In tijden van ruzie zijn het de mooiste woorden om terug te horen. Om te weten dat hij je werkelijk prachtig vindt.
Zacht drukt hij zijn lippen op in mijn nek. De aanraking voelt vederlicht. Het laat me zweven en maakt me week van binnen.
Op mijn tenen draai ik me om in zijn armen. Ik richt mijn blik op naar zijn bruine sprekende ogen, die veel weg hebben van de kleur van chocolade. Verlekkerend kijk ik hem aan.
'Don't eat me.'
Er verschijnt een scheve lach op zijn volle lippen.
'If it is OK to taste your lips, I promise that I won't eat you.'
Nog voordat ik antwoord krijg, drukt hij zijn lippen vederlicht op de mijne. Zacht beroert hij mijn lippen, vol zorg en passie. Alsof mijn hart een vuurwerk concert prijs geeft vult de passie zich door mijn lichaam. Ik voel zijn hand rond mijn middel weg glijden. Met zijn vinger gaat hij over mijn arm, die alleen aangeraakt wordt door zijn nagel. Cellen voelen zich geprikkeld onder de aanraking. Over mijn schouder, langs mijn nek naar mijn kaaklijn. Mijn hart gilt het uit van passie.
Zijn tong glijdt zacht langs mijn lippen. Het is net of hij de roep van mijn hart gehoord heeft. Meer passie, meer liefde, meer proeven.
Onze twee tongen dansen om elkaar, de dans van verliefde. Achter mijn oogleden vormt zich meer en meer vuurwerk.
Zacht haalt hij zijn lippen van de mijne.
'If it is OK to love you, I will always be yours.'
'If you let me taste you're lips again, I will fly away in your arms.'
'If it is OK to marry you someday. Only if you want too.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen