- Hoofdstuk 4.4
Bedankt voor de reacties!!! (:
Bleh, eerlijk gezegd ben ik niet zo heel blij met dit hoofdstuk, maar ik kreeg het niet beter uitgetypt - zucht - Oh, voor als je het nog niet gezien hebt, ik heb een hoofdstukje gemaakt aan het begin van het verhaal met alle beschrijvingen van de hoofdstukken. Ik zag al zoiets bij enkele verhalen op Q en het leek mij ook wel handig, haha.
Enjoy reading
Bleh, eerlijk gezegd ben ik niet zo heel blij met dit hoofdstuk, maar ik kreeg het niet beter uitgetypt - zucht - Oh, voor als je het nog niet gezien hebt, ik heb een hoofdstukje gemaakt aan het begin van het verhaal met alle beschrijvingen van de hoofdstukken. Ik zag al zoiets bij enkele verhalen op Q en het leek mij ook wel handig, haha.
Enjoy reading
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (6)
Matthias moet opschieten, ze is heel stoer maar brengt zich alleen maar meer in de problemen!
1 decennium geledenSnel verder ^^
1 decennium geledenDie Matthias moet opschieten hoor! En ik heb nu echt een hekel aan die Iaromir
1 decennium geledenSnel verder!
Overigens, ik krijg nog steeds dubbele berichtjes bij hoofdstukken van je, zo gek ;o Maarja 't is niet erg hoor, beter teveel dan te weinig berichtjes, want ik wil niks missen ^^
1 decennium geledenIk sluit me aan bij Aife, volgens mij wordt 't nu alleen nog maar erger ;o Als Matthias d'r op 't spoor was, raakt hij haar nu waarschijnlijk kwijt als ze haar misschien wel ver weg meenemen.
1 decennium geledenMaar ik vind d'r wel stoer, dat ze 't zo opnam voor Ethan! Het pakte niet erg goed uit helaas, maar toch vind ik dat ze dat goed gedaan heeft.
En nu moet Matthias hup hup d'r gaan redden anders is hij echt een asshole, gauw verder!