03
ik heb er geprobeerd wat van te maken, maar heb gewoon geen inspi meer voor dit, nooit gehad eigenlijk maar je moet toch iets.
over een paar hoofdstukjes komen de cullens er in voor, maar meteen in 1x vind ik zo stom. hihi <3
ciaooo. Xx
Eindelijk zijn we dan bij het nieuwe huis, ik moet toegeven, het is een mooi huis. Veel groter dan ons vorige huis, maar alles eromheen is gewoon zo groen dat het het huis minder leuk maakt. Ookal krijg ik hier een natuurlijk gevoel bij, het is gewoon niet mijn ding, al die natuur enzo. Mijn moeder was al naar de deur gelopen en had al snel de sleutel gevonden. Binnen zag het er netjes uit en had ik niet het gevoel dat ik omgeven was door bos. In de woonkamer zie ik niet veel interessant en ik loop meteen door om te kijken hoe de keuken eruit ziet, die ook niet zo heel interessant is. Dus besluit ik maar boven te gaan kijken. "Mam! welke kamer is van mij" schreeuw ik door het hele huis heen. Van ergens verweg komt een antwoord, maar daar versta ik niks van, dus loop ik maar gewoon naar boven toe. In de eerste kamer links is een badkamer, niet veel leuks dus. De tweede kamer is van normale grote en heeft een eigen badkamer erbij. Die zal dus wel van me ouders worden, de derde kamer is een klein rommelkamertje. Daar wil ik dus ook niet een deel van me leven in doorbrengen. Dus besluit ik maar op de zolder te gaan kijken. De zolder is echt perfect als slaapkamer, met een groot raam en een eigen badkamer erbij. "vind je het mooi liever" hoor ik van achter me. Ik schrik me dood en kijk om. "Het is perfect" zeg ik vrolijk tegen me moeder. "Kom dan gaan we weer naar huis toe, volgende week trekken we in" zegt mijn moeder vol blijdschap en vreugde. Snel volg ik haar de trap af, en stappen we weer de auto in terug naar huis.
Reageer (2)
snel verder?
1 decennium geledenLeuk(:
1 decennium geleden