Foto bij Ch.28 - I apologize

(pov Maria)
Na het eten ga ik op de bank zitten met Allyson. ''schat, we gaan een stukje wandelen''. Ik knik ''zeg maar even gedag tegen opa en oma''. Ze gingen weg en ik zet Allyson op de grond en gaf haar wat speelgoed ''en niet in je mond stoppen''. Ze keek naar het speelgoed en dan naar mij. Ik glimlach. Ze stak haar handje met speelgoed naar me uit. Ik glimlach ''dankje''. Ik pak hem van haar af en begon hem te bestuderen. Allyson begon wat te brabbelen. Ik glimlach en aai over haar bol. De deurbel ging en ik liep naar de voordeur en deed open. Joe stond voor m'n neus. ''ehm.. hey''. ''hey, mag ik binnekomen?''. Ik knik en liet hem naar binnen en volgde hem naar de woonkamer. Joe glimlacht ''hey Allyson''glimlacht hij en tilt haar op schoot. ''waarvoor ben je hier?''vroeg ik met m'n armen overelkaar heen. ''ik kwam.. sorry zeggen dat Sarah mee was, ik weet dat e haar niet mag enzo''. ''woaw wacht.. je zegt het alsof ik een kreng ben''. ''maar nee.. dat bedoel ik toch niet''. ''zo komt het wel over Joe''zucht ik en keek naar Allyson. Joe hield z'n mond. ''waarom ben je hier nou echt?''vroeg ik zuchtend. ''ik zei toch, ik kwam m'n verontschuldiging aanbieden''. ''prima.. tis je vergeven''. Hij keek me aan en snel keek ik weg en staarde naar de tv. ''moet je niet naar Sarah?''. ''ze is naar huis''. Ik nam Allyson op m'n schoot. ''ik heb morgen een shoot voor m'n nieuwe video''. ''oh, das leuk, welk nummer?''. ''Just In Love''. Ik glimlach ''ok leuk''. Hij knikt en we staarden weer ongemakkelijk. Ik keek naar Allyson ''dan moeten we maar een ander oppas zoeken voor morgen hea''glimlach ik en druk een kus op haar hoofd.

(pov Joe)
Ik keek naar Allyson en Maria ''ik kan haar wel meenemen naar de set''. Maria keek me aan ''maar je kan toch niet op haar passen als je ondertussen je clip aan t opnemen bent?''. ''kheb genoeg mensen die wel op haar willen passen, want geloof me, die onhandige Nick wil je niet bij Allyson hebben''. Voorzichtig begon ze te lachen. Eindelijk zag ik weer een lach op haar gezicht. ''ik denk dat Nick reuze meevalt, ik denk gewoon dat je Allyson bij je wilt hebben''. Ik begon te blozen ''nee..ik wil gewoon...goed dan''beken ik. Ze keek me aan. ''goed, ik beken, ik wil Allyson bij me''. Ze begon te lachen ''ze verovert ieders hart''. Ik grijns ''dat blijkt''. ''wil je wat te drinken?''. Ik schud m'n hoofd ''ik denk dat ik zo maar ga, Winston is nog alleen thuis en ik weet dat als ik hem telang alleen laat hij een verassing op het laminaat achterlaat''. Maria begon te lachen ''hij denkt tenminste nog aan je''grijnst ze. Ik schud lachend m'n hoofd en stond op. Samen liepen we naar de deur. ''dus je haalt Allyson morgenvroeg op?''. Ik knik en aai over Allyson bolletje ''we gaan het vast net zo gezellig hebben als vandaag''. Maria glimlacht ''daar twijfel ik niet aan''. Ik druk een kus op Allyson haar hoofdje ''tot morgen''. ''doeg''. Ik liep naar m'n auto en stap in. Maria zwaaide samen met Allyson en ik toeterde en reed weg.

sorry ik had een filler nodig :)

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen