Part 46
Ohja, MissE, ik ken de Achterhoek wel heur
Demi's pov
'Je moet echt een stropdas om. Of een vlinder dasje.' keur ik Jake pak. Hij zucht en loopt terug naar de kleedkamer. Ik loop weer rond in de winkel en pak een vlinderdasje. Ik denk aan Harry, hij heeft ook altijd een vlinderdasje om. 'Zo beter?' vraagt Jake. Ik schrik op uit mijn gedachten en draai me om. Hij heeft een geschikt pak aan. Ik loop naar hem toe en doe het dasje bij hem om. 'Zo is het perfect.' ik glimlach. Hij ziet er goed uit. 'Mooi, nu is het jouw beurt.' hij gaat zich weer omkleden en gaat betalen. Al snel staan we in een winkel vol met jurken en hakken.
'Hier, deze dan?' vraagt Jake hopeloos. Hij wijst naar een groene jurk. ik bekijk hem eens goed. Ik sta nog in de kleedkamer. Ik had nou al drie jurken gepast, maar geen van allen waren ze goed. Ik neem de Jurk aan en trek hem aan. Ik bekijk mezelf eens goed. 'Een beetje te groen.' ik loop de kleedkamer weer uit en dan valt mijn oog de een licht blauwe cocktail jurk. Hij is perfect. Ik pak hem en loop ermee naar de kleedkamer. 'I like it.' lach ik. 'Laat eens zien.' hoor ik Jake roepen. Ik loop de kleedkamer uit en draai een rondje. Hij kijkt me goedkeurend aan. 'Perfect... Je bent prachtig.' fluistert hij. 'Dankje.' zijn opmerking laat me blozen, zoals altijd eigenlijk. Ik glimlach gelukkig. Snel kleed ik me om en ga ik de jurk betalen. 'Ik denk dat we klaar zijn.' zegt Jake. Maar al snel ga ik tegen hem in. 'We hebben nog geen maskers.' lach ik. 'Ohja. Een gemaskerd bal.' zucht Jake hopeloos. Hij houdt blijkbaar niet zo van zulke dingen. 'Hé,' roept hij ineens uit. 'Je bent nog wel mijn date, toch?' hij kijkt me bijna smekend aan, waardoor ik moet lachen. 'Ach waarom ook niet. Het is omdt je het zo schattig vraagt.' ik knipoog en we lopen een masker winkel in. Gelijk valt mijn oog op een lichtblauw masker. Niet al te opvallend en mooi. Ik pak hem op en zet hem op mijn gezicht. 'Bijna niet te herkennen.' lacht Jake. 'Je bent prachtig, Demi.' Ik zucht. 'Jake..' 'Ik weet het, je bent OffLimits.' Hij draait om en loop naar de mannelijke maskers. Volgens mij doe ik hem hiermee pijn. Hij wil meer dan alleen vrienden zijn, maar ik niet. Ik hou van hem, maar niet op die manier. Ik loop naar hem toe. 'Het spijt me.'
Reageer (4)
awtch ;d xxx
1 decennium geledenWauw<3
1 decennium geledenLovee it!
En ik ken Enschede haha!
X
Awwwh!! Jakie toch!! Jake is zo knap vooral in dat pak... (oftewel alex is zo hot).
1 decennium geledenIk vind het wel zielig voor Jake en die Jurk is zo mooi!!! Die groene was trouwens ook super vet!
Ik vind dat ze er nog redelijk mee om gaan :p
1 decennium geledenSnel verder, je schrijft prachtig!