005
'Doei Deems' zeg ik en ik geef haar een knuffel. 'Doei Liz! Echt superbedankt!' zegt Demi. 'Tuurlijk daar zijn vriendinnen voor!' zeg ik en ik doe mijn oortjes vast in. 'Nog een hele fijne vakantie.' zegt Demi. 'Dankje' zeg ik en ik fiets weg, druk zwaaiend naar Demi totdat ik de hoek om fiets en haar niet meer zien. Ik pak mijn iPod uit mijn zak en zoek een leuk nummer. Ik zie Without You, de cover van Boyce Avenue en klik hem aan en ik begon mee te zingen: 'I can't win. I can't reign. I will never win this game without you. I am lost. I am vain I will never be the same without you...'
Een luid toeterende auto haalt me weg uit dromenland en ik wijk uit naar rechts, de auto raakt me met z'n achteruitkijkspiegel maar gelukkig kan ik mijn evenwicht houden. 'WAT DOE JE?' schreeuw ik nog naar de auto, maar hij hoort me natuurlijk niet. Tssss, en hij kon er nog wel gewoon langs.
Ik steek over richting mijn huis en ik zie dat allebei mijn ouders er nog niet zijn want er staat geen auto. Max is waarschijnlijk ook nog niet thuis want als hij gaat stappen komt hij meestal pas rond 3/4 uur thuis, als hij al niet bij vrienden blijft slapen.
Ik zet mijn fiets in de garage en doe de voordeur open, hij zat nog op slot, maar voor de zekerheid roep ik toch nog even: 'HEEEEEE! IEMAND THUIS?' Ik wacht op een antwoord, maar die komt er niet. Heerlijk, even alleen thuis, niemand die me ziet, hoort of van wie ik iets moet doen. Ik pak mijn iPod weer uit mijn zak, doe mijn oortjes eruit en zet hem in mijn boxjes. Ik zet Payphone op en begin mee te zingen. 'I'm at a payphone trying to call home all of my change I spent on you...' Ik hou van dat liedje, ik zing het echt altijd. Ik zag het bij youtube staan, maar die cover vond ik toen niet zo leuk. En toen liet Wieke mij hem horen, en daarna heb ik hem 24/7 in mijn hoofd gehad, mijn ouders werden er gek van. Waardoor ik hem natuurlijk nog meer ging zingen.
Ik haal mijn briefje van dat ik weg was van het aanrecht en maak thee en ga naar de snoepkast. Ik pak een zak met chips en een pak met chocolate chip cookies en loop naar de woonkamer. Ik pak de afstandsbediening en zap even langs de kanalen. Uiteindelijk besluit ik 'Jongens tegen de Meisjes' te kijken, met Tijl Beckand en Chantal Janzen. Ik wil net de zak chips openmaken wanneer de huistelefoon gaat. Ik doe het geluid van de tv op mute en loop naar de telefoon en zie op de nummerherkenning dat het mijn moeder is. 'Hey Mam' 'Hee Liz, gaat het goed thuis?' zegt ze. 'Ja, ik ben tv aan het kijken.' zeg ik, hopend dat ze de tip snapt dat ze weer op moet hangen zodat ik verder kan kijken. 'Okée, mooi zo. Je vader en ik zijn over een uurtje thuis.' 'Is goed.' 'Tot zo.' 'Tot zo.' zeg ik. Ik hang op en doe het geluid van de tv weer aan en kijk verder.
Hee, Terug uit Rome (was super maar heb mijn vriendinnen wel gemist!), gisteren van 2-6u gechilld met een vriendin:) en ik heb vandaag mijn kamer opgeruimd. En ik zou eigenlijk ook nog huiswerk maken, maar dat doe ik vanavond wel. Of morgen. Of nooit. Ik zie wel. Maar ik heb gisteren een heel gesprek gehad over wat er in mijn story zou moeten voorkomen ( met een vriendin, niet met mezelf ) , dus dat is heeel fijn! Morgen wss nog een stukje en zondag wss niet, want ik ga met Wiskiet en FleuFleu naar een Directioner meeting Hoe was/is jullie vakantie?
Reageer (4)
grr vertelt ze me ook niet dat ze nar een meeting gaat haat aan wiiske!! je weet al hoe mijn vakenatie was want dat eb je met wiske bsproken (ik ben wiske's zusje)
1 decennium geledenleuke story
1 decennium geledenHeyy Wiske zins wanneer gaan jullie stooepkrijten stommmerd dat mij niet vertellen je eigen zusjeniet heell aardig (ikzou het ook niet verrttellen hoor aar oke)
topstory
mijn vakantie was heel leuk maar dat wist je al, hebben we uitgebreid besproken
1 decennium geledenmaar nu wil ik even heelveel dingen besprekeb die in dit hoofdstuk staan.
1) BOYCE AVENUE daar gaan wij 24 juni heen wieehoeeeeeee
2) PAYPHONE sorry da ik je heb besmet met het virus. maaar het is ook zoooo'n leeuk liedje btw dit bevestigt dat wieke gebaseerd is op mij:p en fieke natuurlijk! niet te vergeten.
3) ROME, ik heb jou ook gemist!!!btw daar bedoel ik mee dat ik jou heb gemist, niet rome ;p.alhoewel ik mis rome wel. ookal ben ik er nooit geweest maarzou er wel een keer naar toe willen... (:
4) met jou naar parkiet was gezellieeee
5) ik.maak ook nooit mijn huiswerk. maar dat komt vast niet als een verrassing (:
6) ik heb je geholpen (: applaus graag, applaus graag! haha sorry. joke ). (:
7) morgen met jou en fleufleu stoepkrijten, heb er zin in:D ooh laat maar.gezien de tijd is het inmiddels al vandaag ;p
oke dat moes ik allemaal even melden (: en jaja ik weet het is veeeeel te laat, maar ik moet alles nog i.halen, omdat mijn vader mijn mobiel had afgepakt. grrrr en ja laat niet op de spel fouten want io schrijf
ik schrijf deze reactie op mijn mobiel. trouwens respect als je deze ellenlange reactie helemaal uitleest
maar dit moest ik even allemaal melden. but see you later, alligator!
p.s. snel verder!!!!!!!!! of anders.... muhahaha *evil laugh*
leuk, snel verder<3
1 decennium geleden