[ 10 / 10 ]
Ik had echt gewoon lol met het schrijven van veel personages en de situaties waar ze zich in hebben gevonden.
Bedankt voor het lezen iedereen, Ily. <3
10 jaar later.
- [Naam] en Arthur wonen samen gelukkig met een zoontje genaamd Edward. Zijn getrouwd en verwachten een dochtertje, de naam is onbekend.
- Scotland en Alice leven een geweldig leven. Ze reizen de hele wereld door nadat Scotland zijn baan heeft opgegeven en heeft overgelaten aan Wales. Scotland is ook genezen nadat dr. Francis een genezing heeft gevonden.
- Wales is het hoofd van een van de grootste politie sations die je maar kunt bedenken.
- Ireland en Alfred zijn samen gelukkig met Alfred. Hun werken als hoofd polities samen met Northern Ireland in het nieuwe politie station van Wales. Ze hebben een zoontje genaamd Matthew, vernoemd naar zijn oom die er helaas niet meer bij is.
- Northern Ireland leeft zijn leven gelukkig samen met Monaco. Monaco is gepromoveerd tot dokter na een ernstige bloeding helemaal zelf opgelost te hebben in de operatie kamer.
- Francis is nog steeds dokter en leert Seychelles en Corsica hoe je de basis dingen moet doen in het ziekenhuis.
- Daniel is op vakantie samen met Elisabetta, Nikolai, Ivan, Gupta en Yao.
- R.I.P 3
Antonio - Rode politie.
Lili - Oranje / zwarte politie.
Vash - Oranje / zwarte politie.
Emma - Zwarte politie.
Tim - Zwarte politie.
Ludwig - zwarte politie.
Gilbert - zwarte politie.
Feliciano / Romano - groene politie.
Kiku - witte politie.
Lukas - Donkerblauwe politie.
Tino - Donkerblauwe politie.
Berwald - Donkerblauwe / zwarte politie.
Sadiq - Turqouise politie.
Heracles - Olijf groene politie
Matthew - Blauwe politie.
The End.
Er zijn nog geen reacties.