014 - Zayn Javadd Malik
De bel ging en ik liep met de rest van mijn vrienden naar het lokaal. We zorgden er altijd voor dat we bij elkaar zaten in de klas zodat we konden praten. Ik ging ergens achteraan in de klas zitten. Harry ging naast me zitten, Liam en Niall zaten voor me en Louis zat naast Harry. Ik pakte mijn boeken uit mijn tas en keek even naar Harry. "Harry, i need your help." zei ik wanhopig. Hij draaide zich om naar mij en gaf me volledige aandacht. "Tell me bro," "Well.. youknow.. You know about.." begon ik. "ZAYN, could you please be quiet..?" vroeg de leraar op een strenge toon. Ik gaf een blik naar het bord en wachtte tot hij weer naar het bord was gericht. Ik fluisterde naar Harry: "You know that i'm going on a date with Beverly right?" vroeg ik hem. Hij knikte. "Well.. i don't know where to go to.." maakte ik mijn verhaal af. Hij kreeg een grijns op zijn gezicht. "What?" fluisterde ik. "Are you seriously worried about that? Just think about something easy, you will know something.." antwoorde Harry. "But.. i want something special.. " fluisterde ik terug. Ik kreeg weer een boze blik van de leraar. "Zayn.. it's your first date with her, just make it easy.." Ik beet op mijn lip. "I don't know... allright then.. i will go to.. the cinema with her?" vroeg ik hem. Harry knikte instemmend. Plots hoorde ik een harde klap. "ZAYN MALIK. GET OUT!" schreeuwde de leraar. Ik zuchte en pakte mijn boeken weer in. Iedereen keek me aan. Ik stond op en liep het lokaal uit.
Reageer (5)
Naar de cinema daar zijn haar vriendinnenxD
1 decennium geledenOooooh zayn is stout hij word er uitgestuurd
AmaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven
1 decennium geledensnel weer verder met dit verhaal
Snel verder!!!
1 decennium geledenocharme Zaynie! Snel verder please?
1 decennium geledenNee niet naar de cinema want daar gaan ook die twee trutten van haar vriendinnen heen...
snel verder !!!
1 decennium geleden