Foto bij 020 | Avery Holloway

'We're in Doncaster!' Maakte ik zijn zin af en wees naar het bordje. 'I knew that!' Hij begon rondjes te lopen. 'But why are we here?' Hij streelde de TARDIS. 'Why did you bring us here?'
'Does he always do that?' Vroeg ik aan Amy die stilletjes stond te lachen. 'Well, sometimes. But actually, he does it all the time if he thinks we can't see him!' We begonnen te lachen en de Doctor keek ons beledigd aan. 'Sorry, Doc!' Giechelden we. 'I'm hungry.' Zeurde Rory, opeens een gil. De Doctor draaide zijn hoofd meteen en begon te rennen. 'Do we have to do all the running?' Zuchtte ik en rende achter het groepje aan.
'What happened?' Vroeg de doctor toen we bij een jong meisje aankwamen, dat met haar handen voor haar mond naar de lucht stond te staren. 'My boyfriend.' Stotterde ze en wees naar de lucht. 'Relax, just tell me exactly what happened.' Het meisje ging op het zwaar ademend op het muurtje zitten. 'I was just having a night out with my boyfried.' Begon ze zachtjes. 'We were just going home, and then suddenly something big in the sky zapped him up.' De doctor ging op de plek staan waar het meisje zojuist stond en stak zijn sonic screwdriver in de lucht. 'Nothing, a very well shielded ship.' zuchtte hij. 'Amy, Rory. You take that side of the road, ask of they saw something. Avery, you come with me. We'll take this side!' We vertrokken, de doctor stelde onnozele vragen aan de mensen. 'Do you like pudding?' of zei dingen zoals 'An apple a day keeps the doctor away. So if something bad is happening, don't eat an apple!' Na een stuk of vijf huizen kwamen we bij een enge vrouw, ze bleef naar de lucht staren. 'Hello, i'm the doctor. Can i come in? Of course we can. This is Avery, she's nice aren't you Avery?' Hij wachtte niet op een antwoord. 'You see, we are nice people.' Hij duwde de vrouw aan de kant en liep naar binnen. 'Sorry, he's kind of weird.' Mompelde ik verontschuldigend naar de vrouw. 'I'm not weird, Avery! I'm limited edition!' Ik grinnikte. 'Well, i guess nobody wanted to buy more of you.' Hij keek me eventjes nepboos aan. 'Ha-ha! Very funny, Avery!'

Reageer (2)

  • Lente2

    You crazy Doc.

    1 decennium geleden
  • Rhy

    hahaha hij is echt gek (nerd)
    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen