018 | Avery Holloway
Toen ik de badkamer ook zelf vond zag ik de doctor de toilet sonicen. 'This is strange, very strange Avery!' Mompelde hij, het moment dat ik hem in beeld kreeg. 'How do you mean?' Hij bekeek zijn sonic screwdriver, fronste en sonicte de badkuip. 'There are very high signs of alien. But i don't know an alien that lives in the water.' Ik dacht eventjes zelf na en overwoog vanalles in mijn hoofd. 'What if it doesn't live in the water, but is water?' Hij facepalmede zichzelf. 'Of course! It's an aquaticarta! You are genius, Avery!' Hij drukte een kus op mijn voorhoofd. 'Now we just got to find it.' Hij klopte op de muren en begon gek te spreken. Ik proestte het bijna uit van het lachen toen hij; 'Preaslortafoldarmort' zei. 'What's so funny about that?!'-'It sounded like Phrase Lord Voldemort.' Giechelde ik, hij glimlachte lief naar me en begon verder te brabbelen. 'DOCTAAAAAAAAHHRRR!' Hoorde ik Amy gillen en hoorde een vreselijk geluid. De doctor begon weer op zijn eigen grappige manier te rennen. 'YOU DEVILISH ANIMAL, GET OUT OF MY HOUSE!' Bella zat op het waterdiertje te kloppen met een borstel, echt een cliché zicht. De doctor gilde naar haar te stoppen en begon weer te brabbelen. Het beest maakte weer dat vreselijke geluid en liep op de doctor af. Hij pakte het beestje op zijn hand en vroeg me een potje te halen aangezien Rory op de tafel stond, Amy half op de kast zat en Bella een soort van flauwgevallen was op de bank. Ik rende naar de keuken, haalde die helemaal overhoop en struikelde terug naar de woonkamer. Hij duwde het beestje erin en begon naar de deur te wandelen. 'Back in a sec!' Riep hij, het kleine beestje bestuderend.
Reageer (2)
Haha een borstel!
1 decennium geledenhahah gekke aliens
1 decennium geledensnel verderr!!