Foto bij 017 | Avery Holloway

'Maybe you should tell them now.' Fluisterde Bella in mijn oor. 'I think we should.' Grinnikte ik. Ik had zoveel moeite mijn lach in te houden! De doctor zag het en grijnsde breed naar me. 'Amy, Rory can we have a word with you.' Zei ik opvallend hard en liet de doctors hand los. We gingen ietsje verderop staan en Bella ging op een bankje zitten. We vertelden alles wat gebeurd was en Amy vond het hilarisch en omhelsde me. 'This is fantastic!' Riep ze en klapte in haar handen, Bella stak haar rimpelige duim naar ons op. Rory leek het niet echt te snappen in het begin maar het begon tot hem door te dringen. 'So you aren't really dating.' Besefte hij zachtjes. Amy porde hem hard. 'No, dumbass!' Lachte ze.
Ik stak mijn hand uit naar de doctor die hem vast nam en we liepen terug naar Bella. 'So mister Doctor. How old are you actually? Like thirty?' Hij begon te lachen. 'No! I'm 1103 years old, Bella!' Lachte hij vrolijk. Bella keek erg verward. 'Oh, he's just joking! He's twentysix!' Zei ik snel. 'And how old are you, love?' Een 26 jarige met een 17 jarige... Why not? 'I'm seventeen.' Zei ik met een glimlach. Ze keek eventjes nogal raar maar glimlachte toen weer. 'Well, i guess love doesn't know age!' kraakte ze en duwde de voordeur van haar huisje open. De doctor grinnikte maar zijn gezicht ging meteen weer naar neutraal toen hij de waterige voetspoortjes zag. Hij grabbelde zijn Sonic uit zijn zak en begon die in het rond te zwieren. 'If you see something just scream!' Mompelde hij en vroeg Bella waar de toilet was.

Reageer (5)

  • Lente2

    Nice Gif!!

    1 decennium geleden
  • Rhy

    (oeps ik dacht dat er nog een nieuw hoofdstuk was :o maar in dat geval: snel verder!!!!)

    1 decennium geleden
  • Rhy

    yeaaaah nice :9~ en die gif is inderdaad erg sexyyyy!

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    BTW. Die GIF is like de definitie van SEXY. :9~

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    " i guess love doesn't know age!"- Exactly. <3
    Gelweidg loveley! Snel verderrrrr <333 :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen