016 | Avery Holloway
Het duurde een half uur voordat we de juiste weg hadden gevonden. Uiteindelijk stonden we weer op onze beginplaats. 'Doctor, can't we just ask someone?' zuchtte ik. 'No, Avery! I don't need to ask someone, i will fin-' Amy wees naar een klein kraampje. 'There it is! I knew i would find it!' Hij grijnsde breed en liep er op zijn eigen, speciale manier op af. We zuchtten en liepen hem achterna. Al snel zaten we alle vier met een dikke vette burger aan tafel. Toen Amy en Rory eventjes naar het toilet waren kwam er een oud vrouwtje langs ons zitten. 'Ohh, you two are such a cute couple.' Ze glimlachte lief naar ons. 'We are-' De doctor lachte en legde zijn arm om me heen. 'Oh, thank you! I'm very happy with my lady.' Ik had moeite mijn lach in te houden. Hij kneep in mijn arm. 'I'm very happy with my man either.' Ze glimlachte. 'Are you two toghether for a long time already?' We keken elkaar even aan. 'Well, for a few weeks.' Zei ik maar hij zei; 'A few months!' We lachten en verwisselden van zin. 'Well, in a few weeks a few months!' Hij lachte blij. En drukte een kus op mijn voorhoofd. 'That's so cute!' Ze geeuwde. 'You look tired, ma'am.' Ze knikte. 'Yes, i haven't slept in days!'
'Oh, what keeps you awake then?' Amy en Rory voegden zich bij ons. 'There's something in mij appartment. There's a noise in my walls and sometimes i have watery paw stains on my floor!' Amy keek blij naar de Doctor. 'That doesn't sound so good. I'm an expert in things that doesn't sound so good. Most of the time i poke them with a stick! Do you want me to have a look?' De vrouw knikte hevig. 'That would be lovely, sweetie!' Het vrouwtje deed er een uur over haar burger op te eten maar daarna gingen we wel meteen op weg naar haar appartement. 'Oh, you two don't have to be shy. Take her hand, come on!' Amy keek me vragend aan. 'Don't you know yet? They have been dating for months now!' Legde het oude vrouwtje, genaamd Bella, uit. 'We haven't told them yet.' Zeiden we snel en liepen verder.
En toen kwamen de geweldige en sxc
Jolene en Mirthe die de wereld redden
en met de Doctor trouwen.
Ok. dat moest even
Read, react & Enjoy xoxo
Reageer (3)
Mirthe. Hoe durf je. Nu ben ik dus jaloers op Avery.
1 decennium geledenJe hebt me jelly gemaakt! - Maar onze wereldredding zal zo geweldig zijn dat hij Avery vrijwel meteen vergeet! <3
'We haven't told them yet.'- Prettyyy osem! (Jep, ik steel jouw woordje! <3)
Haha, dit hoofdstuk is echt geniaal, ik zie t echt helemaal voor me.
1 decennium geledenUddo, uddu, uddu jij krijgt van mij een kuddo!
"we haven't told them yet." lol die vond ik wel grappig :')
1 decennium geledenMaar oooeh ben benieuwd, snel verder!