Foto bij 015 | Avery Holloway

We kwamen terug in de controlekamer en de doctor keek ons kwaad aan. ‘Why are you dressed for Rio, guys? I’ts raining outside!’ Amy zuchtte. ‘I thought we were going to Rio?’-‘Well, Pond! You thought wrong! Hup, go dress!’ We liepen snel terug naar de kledingkast. Om ons voor de tweede keer om te kleden, maar iets regenachtigers? We begonnen weer te graven tussen de hopen kleding om uiteindlijk iets regenachtigers aan te trekken. Ik deed de rode regenjas aan die Amy naar me uit stak en ik bekeek nog even snel de outfit in de spiegel.
Omgekleed liepen we terug naar de controlekameren haakte onze armen in die van de Doctor. Rory glimlachte blij toen Amy haar hand naam hem uit stak. De Doctor begon te vertellen over van alles en nog wat! Hij praatte zo snel dat blijkbaar alleen Amy het kon verstaan. Ik en Rory keken elkaar nogal verward aan maar toen de doctor vroeg. 'Got that?' Knikten we fronsend en lachte zachtjes. 'Ahhhn! New York!' Zuchtte hij en draaide met zijn armen in de lucht een rondje terwijl hij diep inademde. 'Or do I have to say: New, new, new, new, new York!? I think i forgot a New. What do you guys think? Ahh, you wouldn't know, i guess! Let's have some burgers!' Hij begon te lopen maar wandelde toen snel terug naar de TARDIS die na een vingerknipje verdween. 'I've sent in back in time just a few minutes. I'll bring it back here as soon as we need it!' Daarna begon hij weer te lopen. Na een paar seconden liep hij weer een andere kant op. Zo een paar keer. 'It has changed so much since i've been here last time!' Legde hij uit en begon vastberaden te wandelen.


Read, react & Enjoy!
Ik had even geen idee meer wat te doen dus...
En ze zijn in mijn boek in NY burgers gaan eten.
En dan reuzemammoet door new york.
En dan Vyekoids die eruit komen...
Daarom NY ;p <33
Ideeën zijn meer dan welkom! Xx

Reageer (3)

  • Rhy

    hahaha yeaaah new new new new new york :3 lol
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    Dat vind ik dat absoluut nog moet gebeuren in seizoen 5 voordat Amy en Rory weggaan! Ze moeten echt naar New new new new new York!
    Anyway, love It! Snel verder meid <3

    1 decennium geleden
  • Lente2

    Iets regenachtigs haha :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen