014 | Avery Holloway
Ik omhelsde de TARDIS zo een beetje. Het zag er vast onnozel uit, aangezien ik nogal werd aangestaard. Ik grinnikte en duwde de deur open en trok de Doctor mee naar binnen. ‘Ah, so you finally found her!’ Het was de vrouw! De vrouw die toen uit de TARDIS kwam. Het was dus echt de TARDIS. Ik had het beter in de gaten moeten houden! ‘Hello, I’m Avery.’ Stelde ik me voor. ‘Amelia Pond.’ De doctor legde zijn hand op mijn onderrug en lachte. ‘Just call her Amy! RORY! COME OVER HERE!’ Een jongen rende nogal onhandig mijn kant op. ‘What happened? Is Amy oké?’ Amy glimlachte naar hem en hij maakte een ‘o’ geluidje toen hij mij zag. ‘Rory.’-‘Avery.’ De doctor liet ons niet veel meer zeggen en rende de trappen op naar het controle paneel. ‘Hold on tight!’ Hij lachte dolblij. ‘Avery! I didn’t forget to say it!’ Ik grijnsde. ‘You go, doc!’ We grepen ons vast en durfde ons pas na een tijdje weer los te laten. De Doctor liep hyperactief door de hele TARDIS op. Hij ging de ene gang in en kwam aan de andere gang weer uit. Daarna keek hij alsof hij iets vergeten was en liep terug. Zo ging het eens stuk of twaalf keer. ‘Hmm, doctor. Where are we going?’ Hij dacht diep na. ‘I have no idea!’ Hij keek ons blij aan. ‘Well, we still haven’t gone to Rio!’-‘Well, then! Go dress for Rio!’ De doctor stuurde ons met een handbeweging weg en we liepen lachend weg. ‘What did you mean ‘still’?’ Ze haalde haar schouders op. ‘Well, we were going to Rio. But we ended up in Wales kind of fighting some Homo Reptilia.’ Ik knikte begrijpend en we liepen de kledingkast in.
Read, react & enjoy!
Ideeën zijn altijd welkom! <33
Reageer (4)
ah, de rio-episode, heb ik gisteren nog gezien
1 decennium geledenhahaha die aflevering heb ik eergister nog gezien :'D
1 decennium geledenMaar snel verder, love it!!
Cool naar Rio!!
1 decennium geledenAh, haha gaan ze toch nog naar Rio ^^
1 decennium geledenVERDER <3