Snel sla ik mijn armen om zijn lichaam heen en sluit mijn ogen, die ik na een tijdje toch open en rond kijk.

Als we na ongeveer tien minuten aankomen bij Nagato-sensei's huis, komt hij al naar buiten gelopen en groet ons vriendelijk. Ik stap af en glimlach dankbaar naar Hidan die ook afstapt. Hij bekijkt me even kort maar loopt dan naar binnen. Zuchtend volg ik Nagato mee naar binnen, maar voor ik echt binnen sta, kijk ik nog richting de kant waar we van af komen. Waarom had ik een raar gevoel in mijn maag? Nagato legt zijn hand op mijn schouder en zegt me door te lopen. 'Ah, gomenasai..Dacht even aan iets.' Zeg ik snel en ren de nu wel bekende woonkamer in. De voordeur sluit en Nagato-sensei komt naar binnen. Ik glimlach naar hem en krijg dezelfde vraag als alle laatste keren: 'Wat wil je drinken?' Ik lach en vraag of ik even mag kijken wat hij heeft. Nagato-sensei knikt en ik dribbel de keuken in. In de koelkast vind in een of ander sport-drankje en neem de beslissing om dat te nemen. Ik schenk het in en merk even niet dat ik blijf schudden. Als snel schrik ik als het overloopt en trek het grote blikje terug. Met een geschrokken gezicht kijk ik naar de klok die ineens stil staat.

Reageer (2)

  • xRebel

    Loveitt <3
    Jij moet snel verder gaan ik neem abo en thQ nautoxstalk ,deze quiz rockt ^^

    1 decennium geleden
  • animevampire

    omygosh!!!!!!!!!!!!!!
    gelukig heb ik nagel bijten afgeleerd!
    genjutsu?:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen