(20) Happy Family..
Er klopte iemand op de deur. 'Leeft iedereen daarbinnen nog?' vroeg Georg. Tom keek op. 'Waarom is hij altijd zo bezorgd? Alsof ik je zou pijn doen..' Ik rolde met mijn ogen. 'Nee, hij is bang dat ik jou vermoord heb en dan in mijn kast heb achtergelaten.' zei ik. Ik lachte en liep naar de deur toe. 'Save me.' mompelde ik zacht tegen Georg. 'Makkelijk.' mompelde hij. Vlak voor Tom mijn kamer zou uitlopen, trok hij de deur dicht. Ik hoorde een bons en serieus gevloek. Georg grijnsde en kuste me kort, waarna we ons uit de voeten moesten maken voor Tom die kwam aanlopen. Ik liep bijna tegen Bill op. Hij probeerde te glimlachen toen hij me zag, maar het was duidelijk niet helemaal gemeend. 'Bill, hou haar tegen!' riep Tom uit toen hij boven aan de trap verscheen. Ik keek even naar Bill, hij deed teken dat ik snel moest doorlopen. Ik glimlachte dankbaar. Georg en Bill bleven strategisch onder aan de trap babbelen.
Ik kon TOm horen vloeken tot buiten, want ondertussen was ik al tot in de tuin geraakt. Sarah keek me verbaast aan, ze was bezig met tuinstoelen klaar te zetten terwijl Ash en Jojo kwamen aanlopen -slenteren- met de tafel. 'Aan de kant!' riep ik terwijl ik onder de tafel door gleed. Het was niet meteen het leukste, minst pijnlijke dat ik ooit gedaan had, maar zo erg was het niet.
Natuurlijk had ik me nu wel ingesloten. IK kon proberen om de tuin van de buren in te kruipen, maar dat zouden die niet erg leuk vinden, denk ik. Ik was veel beter naar de straat toegelopen. Hoewel dat voor Tom niet erg goeie reclame was. Tom die meisjes achterna zat op straat...
'Een beetje hulp zou goed van pas komen!' riep ik toen Tom grijnzend -en stukken rustiger nu hij wist dat ik vast zat- op me toe kwam. Ik zag Sarah knikken. Zonder veel moeite en met een korte aanloop sprong ze op zijn rug. Tom keek verbaast om, wat wel een grappig gezicht was want hij draaide zich om en Sarah draaide met hem mee. 'Wat is de bedoeling?' vroeg hij aan Sarah. 'Vrienden helpen elkaar.' zei ze lachend.
Reageer (8)
leuk (:!
1 decennium geledenSnel verder
'Xx
snel verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledensnel verder plz
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geledenleuk deeltje haha
1 decennium geledenmaarehh...
je gaat nu wel snel verder schrijven toch...
toch... [pruillipje]