- Hoofdstuk 4.1
Lavendor zei op 2 mei 2012 - 12:55:
OH, dankjewel voor de cake, omnomnomnom! En mocht je m'n story wel ooit weer willen volgen, ik zet tegenwoordig aan het begin in de eerste chapter neer wat er in elk afgelopen hoofdstuk is gebeurd, dus je kan zo inspringen zonder alles bij te lezen. En hehe, ze is nogal een beetje erg dronken, ik ben bang dat dat een enorme kater wordt de volgende dag.. Op mij komt het wel geloofwaardig over, want ik drink zelf ook niet, haha xd Stiekemhoop ik dat Matthias zichzelf uitnodigt om in haar huis te slapen tot ze wakker wordt, maar ik denk niet dat dat zal gebeuren.
In elk geval gauw verder!
PS: Ik kreeg twee berichtjes toen je nieuwe hoofdstuk erop stond, nogal gek..
Okee, dat zal ik ff doen. Dan ben ik ook up-to-date (: Oh, ik weet niet hoe dat komt, misschien een foutje of ik heb per ongeluk twee keer op het 'activeren' knopje geklikt..
Lisboa zei op 2 mei 2012 - 16:59:
Hahah,die Matthias zit in de maffia ofzo geloof ik (:
Snel verder?
Aife zei op 3 mei 2012 - 17:59:
Hihi, ik vind het wel geloofwaardig hoor ;]
Hmm... Waarom vind ik jouw antwoord niet leuk... Matthias moet lief zijn! :
Ik wil niet spoilen, maar don't worry, Matthias blijft lief .. tegen Amy
Faline zei op 2 mei 2012 - 20:39:
Hihi, ik drink ook niet hoor xd
Snel verder!
Oeh, wat zijn we toch weer een gezonde jeugd
----
Bedankt voor de reacties! (:
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Oke, het is best wel zonde dat Ethan homo is! Hij lijkt me heel tof^^ Ik heb werkelijk waar geen idee wie er voor de deur zou moeten staan, hihi.
1 decennium geledenWat jammer nou dat Ethan op mannen valt ):
1 decennium geledenHij is leuk, haha
Snel weer verder(Y)
Duh, Matthias is een drugsdealer! En die pilletjes zijn drugs, ik heb het door, yeah!
1 decennium geledenOké volgens mij heb ik het totaal niet door, maar ik hou wel van Ethan, hij heeft iets wat 'm veel leuker maakt dan Matthias (die zometeen waarschijnlijk binnen komt vallen).
Gauw verder!
Woehoeeee, dat moet Matthias zijn ^^
1 decennium geledenOf een andere maffiabaas... ^^