Foto bij 011 - Britney Jeanette Thompson

Na de lessen wachtte ik op Beverly bij de kapstokken. Ze ging vast nog even langs haar kluisje, dat deed ik nooit. Dan had je in elk geval nooit het probleem dat je je boeken zou vergeten...
Na een paar minuten kwam Beverly er aan, maar ze was niet alleen. Kristel en Yasmin liepen naast haar. Ik mocht hun niet. Ik besloot maar even te wachten.
"Kristel, Yasmin, you can go. I have to wait here. See you tomorrow!" hoorde ik Beverly zeggen. Kristel en Yasmin liepen weg en Beverly kwam naar me toe.
"Hi. Ready to go?" vroeg ze vrolijk.
We liepen naar haar fiets, en een kwartier laten stonden we voor mijn huis. Ik schonk wat drinken voor ons in en toen gingen we naar boven. Ik keek geamuseerd toe hoe Beverly een beetje angstvallig uit de buurt van het raam probeerde te blijven. Ze keek me nep-boos aan.
"Not funny," mompelde ze. Ik lachte en liep naar het raam.
"Coast clear. There is nobody in his garden," lachte ik tegen haar.
Ze mompelde iets onverstaanbaars en ging in de vensterbank zitten. Toen kreeg ik een idee.
"Shall we play football on the field there?" vroeg ik aan Beverly.
Ze knikte vrolijk en even later liepen we met een bal naar het grasveld. Beverly trapte af en ik rende achter haar aan. Ze was beter in voetbal dan ik had verwacht. Ik had een paar jaar op voetbal gezeten. Aan haar technieken te zien, zij ook.
Een kwartiertje later stond het 2-2. Beverly rende met de bal op mijn doeltje af, maar toen hoorden we stemmen aan de zijlijn.
"Hi. Can we join?"
Ik keek op. Zayn en zijn vrienden stonden glimlachend naar ons te kijken. Beverly staarde ze aan, en ik kwam er snel tussen.
"Sure. Then we have to make teams," begon ik.
"I'll join Beverly!" zeiden Zayn en zijn vriend, Harry geloof ik, tegelijk.
Beverly kleurde lichtjes rood en keek naar de grond. Niall en Louis kwamen bij mij in het team, Liam werd scheidsrechter. Dit keer trapte Louis af en een paar minuten later stond het 5-5.
"Now we'll play the winning goal!" riep Liam over het veld. Harry en Louis grijnsden naar elkaar en ik schoot in de lach. Niall schopte de bal naar Louis, die naar de goal rende en... onderschept werd door Harry. Harry schopte de bal naar Zayn, Zayn naar Beverly en Beverly... scoorde!
Harry schreeuwde en tilde Beverly op, waardoor ze een hoofd als een tomaat kreeg. Harry schoot in de lach en zette haar weer neer. Zayn nodigde ons uit om iets bij hem te komen drinken. We gingen bij zijn zwembad zitten en Zayn bracht een dienblad met 7 glazen cola. We zaten een half uur te praten, tot Zayn naar binnen ging om iets te doen, wat zei hij niet. Toen niemand keek, gaf ik Beverly een por in haar zij.
"Go after him! Now he's alone!" siste ik in haar oor. Ze twijfelde even, maar mompelde toen dat ze naar de WC moest en liep achter Zayn aan naar binnen.

Reageer (4)

  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    aaahhahhh CUTE! Verder please?! NU! (flower)

    1 decennium geleden
  • TeenageGirlx

    amazing story love it,
    aahh ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren =)
    snel verder x

    1 decennium geleden
  • Appelvlap

    ik vind dit echt een super story het is weer een keer wat anders
    please snel verder ik wil weten hoe zayn reageerdxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen