010 - Beverly Sara Owens
Langzaam kwam ik weer omhoog, tot ik weer rechtop stond. Ik tuurde voorzichtig uit het raam. Een van de jongens zwaaide naar ons. Ik zette snel een paar stappen achteruit, zodat ze me niet meer konden zien.
"Why do you do that?" vroeg Britney. "They're so nice! I think you should talk to them."
Ik keek haar onzeker aan. Ik wist niet of ik dat zou durven... ik besloot maar van onderwerp te veranderen.
De rest van de tijd dat ik daar was, bleef ik zo ver mogelijk van het raam vandaan. Om 5 uur moest ik naar huis, anders had ik een probleem met mijn ouders. Ik nam afscheid van Britney en fietste naar huis. Mijn huiswerk had ik gelukkig al af, dan kon ik nu andere dingen gaan doen. Ik liep een tijdje doelloos door de stad, zonder iets te kopen. Mijn kleedgeld was op, ik kreeg binnenkort nieuwe.
De volgende ochtend werd ik wakker van mijn wekker. Ik had best een ochtendhumeur, maar vandaag leek het wel erger dan normaal. Ik pakte mijn wekker en smeet hem door de kamer. Hij belandde ergens midden op het tapijt, waar hij vrolijkt door bleef rinkelen. Met een zucht stond ik op en zette hem uit. Zonder er nog naar om te kijken douchte ik even en kleedde me aan. Ik at langzaam mijn ontbijt op, puur omdat ik even helemaal geen zin had in... vandaag. In alles eigenlijk. Toen ik op de klok keek, zag ik dat ik me moest haasten om nog op tijd te komen. Op school zette ik snel mijn fiets het fietsenrek en rende naar de kluisjes. Ik pakte snel mijn boeken en rende naar het lokaal. Net op tijd. De leraar keek me streng aan, maar ik negeerde hem en plofte neer naast Yasmin. De les leek wel eeuwen te duren, maar uiteindelijk ging de bel en was iedereen binnen een paar seconden de deur uit. Ik liep naast Kristel en Yasmin naar de kantine. Ze gingen een broodje kopen, ik had mijn eigen lunch meegenomen. Toen ze niet keken, liep ik snel naar Britney, die in haar eentje aan een tafel zat.
"Hey!" zei ik iets vrolijker dan ik eigenlijk wilde laten merken.
"Hi"
"Ik was wondering if... you would like to make homework at your place again..."
Ik had besloten gewoon op Zayn af te lopen en met hem te praten, hier kon ik even niet meer tegen.
"Yes, sounds great! Can I sit on the back of your bike again then?" vroeg Britney.
"Sure! I gotta go now," zei ik snel toen ik Yasmin en Kristel af zag rekenen.
"Okay, we wait at the peg again?"
Ik knikte zei haar gedag en liep snel terug naar de populaire tafel, net op tijd. Kristel en Yasmin kwamen op me aflopen. Ik wilde nu even geen problemen omdat ik met 'die nerd' had gepraat.
Reageer (3)
Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven
1 decennium geledensuper duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal
Wat jij hebt maar 12 abo's maar dit verhaal is super goed!
1 decennium geledenSnel verder please?!
I'm a fan!
Please Snel verder
1 decennium geleden