009 - Zayn Javadd Malik
Ik had de jongens uitgenodigd bij mij thuis. Het was mooi weer en ik had een grote tuin waar we konden liggen en konden zwemmen dus leek het me het handigst om bij mij thuis te komen. Eigenlijk spraken we elke dag wel bij iemand af, we waren beste vrienden. Ik had wat muziek opgezet binnen wat door de speakers buiten te horen was. Ik had 5 blikjes energy uit de koelkast gepakt en had iedereen er één gegeven. Ze hadden allemaal een zwembroek aan, ik ook. De zon brande op mijn gezicht en ik trok mijn shirt uit. "Damn, it's too hot for... everything." zei ik uitgeput en ik gooide mezelf op de ligtstoel. Louis en Liam waren druk in gesprek, Niall dronk uit zijn blikje en Harry keek een beetje om zich heen. Ik haalde mijn zonnebril van mijn hoofd en zette hem op. "Guys," zei Harry ineens. Ik keek naar hem en hij wees voorzichtig naar boven. Ik volgde zijn vinger en zag een raam die een klein stukje openstond. Er stonden 2 meisjes. Één ervan was sowieso mijn buurmeisje Britney. Britney zat ook bij mij op school. Ze was nogal een nerd en had niet veel vrienden, terwijl ze best aardig was. Ik had geen idee wie het andere meisje zou kunnen zijn, Britney was enigskind dus het kon geen zusje zijn, ze nodigde ook niet vaak mensen uit. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en keek goed wie het was. Ik schrok toen ik zag wie het was: Beverly. Beverly was sinds die middag niet meer uit mijn gedachten gegaan. Ik voelde me zo rot na dat gebeuren. Ik wou haar alleen maar helpen maar niemand liet het me toe. Ik beet even op mijn lip en keek de andere kant op. "Zeg, die nieuwe vriendin van je buurmeisje zit ook bij ons op school ofniet?" vroeg Harry aan me. Ik knikte even. "Wel een leuk meisje, misschien moet ik maar een keer naar haar toe gaan." ik schrok ongemerkt. Hij mocht dus NIET naar haar toe gaan! Ik vond haar leuk, hij kon niet zomaar.. "Ze past wel bij me, ofniet?" vroeg hij in de kring. Liam knikte. Ik keek Liam boos aan, wat hij natuurlijk niet kon zien omdat ik mijn zonnebril op had. "Nou ik weet niet of..." ik stopte met praten. Iedereen keek me vragend aan. "Euhm... laat maar. " zei ik zachtjes en ik draaide me weer om. Ik ging hun dus echt niet zeggen dat ik haar leuk vond. Als ik dat zou doen zouden ze er alleen maar grappen over maken. Ik keek even gauw naar Harry die aan het zwaaien was naar het raam. Ik beet weer op mijn lip en schonk er verder geen aandacht meer aan.
Reageer (1)
Neeeeeeeee Harry mag haar nietl euk vinden
1 decennium geleden