Foto bij 008 - Beverly Sara Owens



Ik ga gewoon wat random GIF's erbij zetten :)

Al mijn uren waren voorbij dus ik kon naar huis. Gelukkig maar, ik kon het niet langer aan, ik moest steeds aan Zayn denken. Ik had echt medelij met hem, waarom moesten mijn vriendinnen nou zo onaardig doen? Ik liep naar de plek toe waar ik had afgesproken met Britney. Ik had geen idee of Yasmin en Kristel het zouden toestaan dat ik zomaar met een 'nerd' mee naar huis ging maar het boeide me niet veel. Ze was gewoon heel aardig, en ik had eigenlijk best bot tegen haar gedaan dus ik wou het graag goedmaken. Kennelijk vond ze het zelf niet zo erg, anders had ze me ook niet uitgenodigd. Britney stond er al. "Hey girl! How are you?" vroeg ze met een lieve glimlach. Ik gaf haar knuffel, dat was een gewoonte van me geworden. "Hey honey! I'm fine! I'm in the.." ik maakte mijn zin niet af. Punt 1: ik begon direct over mezelf, punt 2: misschien wou ze wel helemaal niet dat ik vertelde dat ik in het cheerleaderteam zat. Ze keek me vragend aan. "I'm fine." maakte ik mijn zin af. "How are you?" vroeg ik haar. "I'm good, shall we take a taxi or..?" vroeg ze. "Well.. i'm on my bike, you can on the back if you want?" Ze knikte. Samen liepen we naar mijn fiets en ze ging achterop zitten. Ze vertelde me de weg naar haar huis.
Na 10 minuten waren we er. Ik keek naar het huis; het was best groot! Het was een dure villawijk. Ik stapte af en ze deed hetzelfde. Ik zette mijn fiets naast het huis neer en we liepen naar binnen. "So, this is my house. Do you want something to drink?" vroeg ze aan me terwijl ze voor me naar binnen liep. Ik schudde mijn hoofd. "No, I don't want something, show me your house!" zei ik enthousiast. Ze knikte en liep voor me uit. Ze liet me de kamer, de keuken, de badkamer, de bijkamer, de gameruimte, de bioscoop en het binnenzwembad zien. En dat was alleen nog maar beneden. We liepen de trap op naar boven. Er was ook een lift maar ze vertelde me dat ze die niet vaak nam omdat ze het onnodig vond. Ik gaf haar gelijk. We kwamen op haar kamer, hij was helemaal roze. Het was een echte meidenkamer en hij leek wel een beetje op die van mij. Er stond een heel groot hemelbed en er lagen allemaal poppetjes en knuffels door de kamer. Verder was hij erg netjes, er lagen geen kleren op de grond of andere rotzooi. Alles hing of lag netjes in de inloopkast achterin haar kamer. Het verbaasde me zelf niet zo heel veel aangezien ik ook zoiets had. Ik liep naar het raam toe. De vensterbank was zo groot dat je er op kon zitten. Er lagen ook een paar kussens op. Het raam stond op een kier open. Ik ging op de vensterbank zitten en keek naar buiten. Het was mooi weer, geen wolkje aan de lucht en de zon scheen. "It's amazing." fluisterde ik zachtjes toen ik naar beneden keek. Er was een grote tuin met een zwembad, een hottub en ligstoelen. Het water schitterde door de zon. Ik keek wat verder achter de tuin. Naast de tuin van Britney lag een andere tuin. Hij leek wel precies hetzelfde als die van Britney. Het had ook een zwembad, een hottub en ligstoelen. Alleen was die tuin iets groter. De tuin erachter had nog een grasveld erachter liggen. Er stonden ook doeltjes. Ik keek wat verder door de tuin en zag een grote tafel. Iets verderop waren 5 stoelen. Er lagen 5 jongens op. Ik keek nog wat beter en herkende al direct iemand. Snel verstopte ik me onder het raam. "What are you doing?" vroeg ze lachend. Ik wees naar boven. Ze liep naar het raam en keek er doorheen. "Ow..." zei ze lachend.

Reageer (2)

  • Appelvlap

    Super leuk verhaal(Y)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen