Foto bij 012.2 Charlie McFly

Holaaaa Peeps
Het is me toch gelukt om nu al die boekverslagen af te hebben. Dus ik ben echt mega trots op mezelf.
Net keek ik de reacties door en ik ben echt meeeeeeeeeeega uberblij met alle leuke reacties, alleen zit ik in dikke tijdnood met al mijn huiswerk en dus kan ik niet iedereen persoonlijk gaan bedanken. Ik dacht: dan zet ik maar nog een stukje online, dat vinden jullie vast leuker dan een bedankje ;-).
Ik heb trouwens freaking 69 abo's!!! Dankjulliewel jullie zijn dus echt da cuuwlste abo's ever (jup Da (: ). Ik hou echt van jullie reacties :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)


    Logica daarachter Haar broer ofzo?

    1 decennium geleden
  • Damare

    Harry stond erop dat we vroeg op het vliegveld zouden zijn, maar hij wilde pas zo laat mogelijk door de douane heen. De logica hierachter??? Geen idee.
    is het genoeg nutteloze informatie of zit er wat achter?(nerd)

    en ben benieuwd wat hij gaat doen:)

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik moet tegen volgende week maandag een boekverslag maken en tegen dinsdag een spreekbeurt!! Ik ben er nog niet aan begonnen. En ik ben in het weekend naar zee! Ik ga dus helemaal geen tijd hebben dus maak ik het warschijnlijk pas het weekend daarna.:) Sorry voor deze nutteloze informatie.
    And I love your story!(H)
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • SaarJulia

    Arme poepjes ):
    snel verder

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    snel verder (H) (ben benieuwd :) )

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen