Foto bij ''Famillie loos!''

De roedel is gevlucht toen ze de herrie van een auto aan hoorde komen. roro is ook meegegaan. simbad is nog steeds onderaan de heuvel. de mensen hebben hem omsingeld.

er komt veel wind opzetten en het begint te sneeuwen.

simbad knijpt een oog dicht. de wind voelt als messen tegen zijn lijf. de mens haalt een de stinkende tak uit zijn tas. dat ding kan je dood betekenen. ''mogen we schieten?'' vroeg één van de man zijn collega's. ''nee ik wil hem niet dood hebben''. de man trekt een doek voor zijn gezicht. blijkbaar had hij ook veel last van de wind. simbad gromt en stapt naar voren en naar achteren. hij weet niet wat hij moet doen. ''aanvallen, of blijven staan en hopen dat ze weg gaan? of misschien vluchten?''. het kan allemaal zijn dood betekenen. helemaal met de stinkende tak. simbad hoorde een klikje. de man richt zijn geweer op hem. simbad springt snel opzij en knalt tegen een andere man aan. ze vallen op de grond. simbad rolt weg en schuurt met zijn nagels door de jas van de man heen waardoor die man vreselijke verwonding krijgt. hij gild vervolgens van de pijn. ''laat die vervloekte wolf niet ontsnappen!''. bruld de man met de geweer. ''probeer mij maar bij te houden.''. dacht simbad. en hij zoeft door de dennen heen. ''ik krijgt je wel'' sist de man. hij tuurt door zijn geweer op simbad. maar kon zijn wendingen niet volgen. ''stap de auto in nu!''. bruld hij. ''en neem richart met de andere auto mee.''. kwaad trapt hij de gas pedaal in. ''één man verwond, en de andere moet hem naar de ziekenhuis rijden, ik ben nog nooit zo snel twee mannen kwijtgeraakt.''. de auto slipt door de sneeuw en zet de achtervolging aan achter simbad aan. ''die wolf is straks zonder roedel, dan is hij voorgoed, famillie loos!''

bedankt voor het lezen, volgende deel is in de maak:D

Reageer (3)

  • SimoneV

    ga je snel verder??!!!

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Echt cool verhaal!

    1 decennium geleden
  • Dreamy

    supah marleen:)

    ga snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen