Jagen.
Hard ren ik door het bos opzoek naar wat eten. Gi is ergens anders aan het rennen opzoek naar voedsel. Ik zie een beer bij een rivier jagen. Ik grinnik zacht. Hij jaagt op de vis en ik jaag op hem. En die vis is waarscheinlijk ook aan het eten. Ik sluip dichter bij de beer. De geur is heerlijk en het water loopt me al in de mond. Dicht achter hem val ik hem aan. Ik zet mijn tanden in zijn keel en een oorverdovend gebrul laat hij op me los. Snel zuig ik hem leeg en ik voel hem slapper en slapper in mijn armen worden. Ik zuig het laatste beetje bloed uit hem en veeg mijn mond af. Ik zet mijn reuk vermogen weer op scherp en onmiddelijk ruik ik een overweldigende geur. Ik ren als een bezetene naar de geur toe. Ik snuif nog een keer diep en kom tot de conclusie dat ik erg dichtbij ben. Ik steek mijn hoofd door de bosjes en zie daar een mens zitten. De geur word sterker en dit keer moet ik zelfs me inhouden om niet te gaan kwijlen. Ik sluip dicht bij en val haar aan. ja ik had gezien dat het een haar was. Ze gilt als een gek. 'Laat me los. Laat me nu onmiddelijk los!' Ze open haar ogen. Die had ze stijf dichtgeknepen. 'Erg grappig Alice laat me nou maar weer los.' Mijn ogen vormen zich tot spleetjes als ik geluid hoor uit de tent. Zacht genoeg zodat het meisje onder mij het niet hoort. Chit! Ik breng mijn mond naar haar keel en zet mijn tanden er op. Ik wil haar keel net doorboren met mijn tanden wanneer ik van haar af word geduwt. Ik knal tegen een boom aan en hij versplintert. Vlug sta ik op. 'Dat is mijn eten! Niet het jouwe!' Gil ik de klootzak toe die me van haar afduwde. 'Ik was hier eerder' Sist de persoon me toe. Snel neem ik hem in me op. Knal rood haar en groene ogen die nu veranderen naar zwart. Ik krom mijn rug. Klaar om aan te vallen. 'Mijn,' sis ik hem toe. Er komt beweging uit de tent en een hoofd steekt door de rits. Een nog lekkerdere geur dringt mijn neus binnen. 'En als we ze nou eens delen...' 'Perfect plan, jij neemt het meisje ik de jongen.' Hij knikt. Het meisje die alweer is omhoog gekrabbelt ''sluipt'' naar een paar struiken toe. De jongen gaat als een speer op haar af. Ik kijk de jongen verleidelijk aan en wenk hem met mijn vinger. Oke ik weet het een beetje een vage actie maar hallo ik mag toch ook wel een beetje fun? De jongen kijkt me gehypnotiseerd aan en kruipt uit zijn tent. Ik hoor een oorverdovende gil. Hij heeft haar. De geur van haar bloed maakt me wilt en spring dan op de jongen af klaar om zijn bloed te drinken.
Reageer (3)
haha, zo jagen kan ook ja
1 decennium geledenga je snel verder? Ik hoop dat het iets duidelijker word dalijk(A)
verder!!
1 decennium geledenmaar ik snap er nu eventjes niks meer van:S:$
sorry:$
X
verder
1 decennium geleden