007 - Beverly Sara Owens
Vanmiddag waren de cheerleader audities. Ik was best nerveus, ik wilde wel graag in het team komen. Ik liep naar het sportveld achter de school en maakte een paar radslagen om op te warmen. Een paar minuten later kwam het team cheerleaders. Ik herkende er maar een paar; Yasmin en Kristel waren erbij, en nog een paar meiden uit de klas waarvan ik de namen niet meer wist.
"Hey Beverly! Are you ready?" vroeg Yasmin.
Ik knikte. Yasmin zette een standaard muziekje op en ik wachtte even. Toen begon ik. Ik maakte een paar radslagen en daarna een flikflak. Het was geen lange auditie, eerder kort maar krachtig. Soms is dat beter. Ik keek de groep vragend aan. Kristel gaf antwoord.
"You were great! We still have a few auditions left, and then we have to consult. We'll let you know something later, okay?"
Ik wist niet wat de reden was waarom ze nu zo zakelijk deed. Het zou wel iets te maken hebben met het team. Ik knikte en liep terug naar de kantine. Ze hadden de auditie in een tussenuur gepland, en aangezien mijn auditie niet zo lang was, had ik nog best veel tijd over. Ik ging aan de "populaire tafel" zitten en pakte een flesje drinken uit mijn tas. Terwijl ik dronk keek ik de kantine rond. Er zaten niet veel mensen, alleen een groepje eerstejaars en een paar meiden. Plotseling hoorde ik achter me iemand mijn naam roepen.
"Beverly!"
Britney kwam op me aflopen.
"Can I sit here?" vroeg ze onzeker.
"Sure!" ik klopte op de plek naast me.
"You remember I said you could come to my house some time?" begon ze. Ik knikte. "How about today?"
Ze keek me vragend aan. Ik glimlachte.
"Sounds great! Shall we wait for each other at the peg?"
Britney knikte blij. We praatten nog even, tot de bel ging. Britney liep snel naar haar lokaal, op de derde verdieping. Net toen ik ook wilde gaan, werd ik tegengehouden door Yasmin en Kristel.
"Hey girl! We have some great news!"
"What?"
"You're in the team! The training is Thursday at 16 o'clock. Don't be late!"
Ik gilde van enthousiasme en lachend liepen we naar het lokaal, waar we maar net op tijd aankwamen.
Reageer (2)
Dit verhaal is echt super leuk
1 decennium geledenAbo+kudo erbij:)
Super duper mega geweldig AMAZAYN, EXTRAORDRINHARRY,FABULOUIS, PHENOMINIALL, BRILLIAM geschreven
1 decennium geledensuper duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal