Foto bij 005.2 Charlie McFly

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • xximkexx

    sorry van de boze reactie :$, ik was gewoon zo f*cking BOOS op harry :@ (ik was half mijn computer aan het wurgen(verklaart veel he:P))

    maar ik wil wel dat je snel verderrrrrrrr gaat :)

    en daarom vraag ik je hierbij:

    ga alsjeblieft snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • xximkexx

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!! :@:@:@:@:@ DIT MAG GEWOON EGT NIET, ben het met Biancalove1D ze moeten lux samen opvoeden, en daarom mogen ze neit uit elkaar. waarom is harry zo dom om dat niet begrijpen:@heeft die gast geen hersens ofzo:@(sorry, ben nu HEEEEEEEEL boos op harry :@ )

    maar voor de rest:

    goed geschreven en snel verder(H) (sorry, ben niet zo van het Brilliam enzo:$)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super duper mega geweldig amaZAYN, extraordinHARRY,fabuLOUIS, phenomiNIALL, brilLIAM geschreven (H)
    super duper mega snel weer verder met dit super duper goede verhaal (H)
    (flower)


    NEEEEEEEE NEEEE NEEEE NEE GODVERDOMME DIT MAG NIET :@:@
    Charlie en Harry MOETEN SAMEN voor Lux zorgen..

    Sorry voor mijn grove taalgebruik maar ben boos dat Harry het uitmaakt, Hij moet zijn hersens bijelkaar schrapen en het weer aanmaken met Charlie en samen voor de kleine Lux zorgen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen