Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 78

reacties?

Jens pov:
Je kwam thuis aan en toen je de voordeur opendeed schrok je jou dood. Er was precies een gevecht gebeurd in de gang. Kadertjes lagen in scherven op de grond, het tafeltje lag omver met de telefoon en tenslotte zag je ook nog een vaas kapot op de grond liggen. Meteen rende je naar Demi’s kamer toe die weeral op slot was. jij: Demi! Doe open! Je hoorde niets. jij: ik beuk de deur in hé! Weer niets. Je knalde tegen de deur aan. Dit had geen zin. Je liep naar beneden terug en deed de voordeur open. Dan weer langs het raam. Je klom via de regenpijp naar boven maar zag niemand in haar kamer. Wat? Waar was ze? Opeens brandde er een lampje. Als Demi niet hier is, dan is ze weg, wie weet wel weggelopen. Je klom terug naar beneden en stapte in jou auto en reed door. Ze zat misschien wel bij Tom. Na een paar minuten kwam je aan en belde je ongeduldig aan. Tom: hey Jens, wat is er? jij: is Demi hier? Tom: nee, hoezo? Je slikte en meteen kreeg Tom iets in de gaten. Tom: wat is er gebeurd? jij: ik niet hoe het gegaan is maar toen ik thuiskwam en in de gang keek was er precies een gevecht geweest, dus toen ging ik naar Demi, haar deur was vast dus ging ik via het raam naar binnen maar ze is nergens te bekennen. Ze neemt zelfs niet op! Je zag Tom jou in paniek aankijken en naar binnen lopen. Tom: Bill! Gustav! Georg! nu! Je vertelde de rest dat Demi weg was en toen splitsten jullie op om haar te zoeken.


Demi pov:
je zat op het bankje in het park. Je trok jou niets aan als iemand je nu zag, je was toch al gebroken. Na je eerste sigaret stak je meteen jou tweede aan. Je was juist aan jou derde sigaret bezig toen je iemand bekend in jou richting zag rennen. Het volgende moment voelde je 2 armen om je heen.

Reageer (1)

  • jumbielove

    aaaaaah gemeen om hier te stoppen
    snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen