OO2 || Charlotte Rosaline Stewart
Fuck die 15 abo's ! Ik ben al supergelukkig met mijn 8 die ik nu heb Speciaal voor jullie een nieuw (extra lang) hoofdstukje Hope you all like it!
As a guitar player, it's harder for me to impress somebody than it is to write a song that they like.
-Brad Paisley
As a guitar player, it's harder for me to impress somebody than it is to write a song that they like.
-Brad Paisley
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
serieus???? het is pas het tweede hoofdstuk en je hebt me al aan het janken gekregen!!! wil je me dood hebben ofzo????
1 decennium geledenI LOVE IT!!!!
breed | normaal | small .
1 decennium geleden‘Kom op! Het is al de tweede keer dat je verliest! Ik dacht dat jij goed was in dit spel?’ Juliette klonk in het eerste opzicht lichtelijk geïrriteerd maar er verscheen en glimlach rond haar lippen. Ik haalde mijn schouders op. ‘Dat ligt aan jouw Pokémon, ze zijn gewoon niet goed genoeg getraind’, zei ik‘Nou?’ zei ze. ‘Wat ‘nou’?’ vroeg ik. ‘Ga ze dan trainen!’ riep ze terwijl ze me begon te porren.
HAHA geniaal gewoon! kzie het al voor me <3
Het is zoo mooi en ik kan niet wachten tot je verder gaat!!! Idd, xFlytoHeaven is lief:D Jij ook, vanwege je geweldige verhaal, dus ga maar snel verder
1 decennium geledenMooii(H)
1 decennium geledenOoohh,, Ik wil nu ook een zusje!
Misschien niet echt een goed plan, maar dan z'n als Charlotte heeft.
Charlotte is zelf ook een echte liefe zus.
Altijd als ik een verhaal lees, dan bedenk wat er zou kunnen gebeuren. (Dat gebeurt gewoon zonder dat ik er erg in heb!)En hier heb ik ook al zo iets. Maar meestal gaat het dan weer anders. En dat is dan ook beter, dan dat ik het in mijn hoofd voorstel.
Haha,, weet eigenlijk niet waarom ik je dat vertel!
Kudoooo(flower)
XX
Awh, das lief
1 decennium geleden