Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 77

reacties?

Jullie hadden alles aan de directeur verteld en met een waarschuwing kwamen jullie er van af. Jullie stonden nu in de gang op weg naar de ziekenboeg om ijs te gaan halen voor Andrew. Andrew: Demi, ik zei toch dat je rustig moest blijven. jij: sorry Andrew, maar ze ging te ver. Je zag Andrew knikken en keek naar zijn blauw oog. Jullie kwamen aan en jullie zagen Megan daar zitten die jullie kwaad aankeek maar niks meer durfde te zeggen. Hopelijk liet ze jullie nu met rust. Toen school eindelijk gedaan was ging je met Andrew, Jeffrey en Annelies naar het park toe. Jeffrey vond het helemaal geweldig dat je Megan had geklopt en kon er niet over zwijgen waardoor jullie voor de zoveelste keer moesten lachen. Je telefoon ging af en je zag dat het jou moeder was. jij: pff wat nu weer? Je drukte op het groene hoorntje en hoorde meteen jou moeder roepen: DEMI WOODS! Kan jij mij uitleggen waarom de school me belde?! jij: ehm… moeder: verdomme, onmiddellijk naar huis jij! jij: maar… moeder: NU! Je legde snel af en zag de rest jou verbaast aankijken. Ze hadden duidelijk het gesprek kunnen volgen maar niemand zei er iets van. jij: ehm ik ga dan maar. Andrew gaf je meteen een dikke knuffel. Andrew: moet ik meegaan? jij: het is beter van niet. Andrew: oké dan, laat me iets weten. Je knikte, gaf de anderen een knuffel en fietste daarna naar huis toe. Toen je aankwam, wou je de deur al openmaken maar die werd voor jou opengemaakt door je moeder. Je keek haar bang aan en toen trok ze jou binnen waarna ze de deur dichtgooide. moeder: wel? wat heeft dit te betekenen?! jij: ik wou… moeder: zwijg! Hoe durf je iemand te slaan! Dat arme kind toch?! *pats* Nu voel je ook eens hoe dat voelt! en ze gaf jou nog een klap recht in je gezicht. Je keek haar met tranen in je ogen aan. moeder: nu moet je niet zielig gaan doen! en ze duwde jou op de grond. moeder: rotkind!

Reageer (1)

  • jumbielove

    wa een kut moeder
    snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen