011 | Avery Holloway
Ik boog wat naar de Doctor toe. ‘Maakte ze mij dan ook net een beter mens of wat?’ Opeens begon het erger te worden en kon ik het niet meer aanzien. De doctor trok me tegen zich op en drukte mijn hoofd tegen zijn borst zodat ik het vreselijke schouwspel niet moest aanzien. ‘River can you help him out of his suffering?’ Ik had nog niet eens gemerkt dat River zich terug bij ons had gevoegd. Ik hoorde een schot en stilte. Nog durfde ik niet te kijken. Ik begon weer te snikken. ‘Shhht, It’s all over now, Bubbles.’ Mompelde de doctor tegen me. ‘How do you know that name?’ Vroeg ik snikkend. ‘Well, you’re parents call you that way. Don’t they.’ Ik knikte en besefte plots hoe hard ik ze nu al miste. ‘Let’s go to the TARDIS.’ De doctor bleef de hele weg naar de TARDIS sussend door mijn haren strelen en liet me niet los. River liep maar stilletjes achter ons aan. In de TARDIS ging ik stilletjes op een stoel zitten en trok mijn benen naar zich toe en keek toe hoe de doctor iets met het stof deed. ‘If we leave the TARDIS will spread the dust over the city. All people will come back to life and can start their lives again.’ Ik mompelde iets terug naar hem en River legde haar hand troostend op mijn schouder. ‘Let’s go to Stormcage, for misses River Song.’ Zei hij erachteraan en begon aan de hendels te trekken en op hopen knopjes te duwen. Met een schok verlieten we de planeet en viel ik van mijn stoel. ‘Sorry, forgot to say: HOLD ON TIGHT!’ Ik grinnikte droevig en pakte zijn hand aan. Hij trok me recht en gaf me een knuffel. ‘Can you please bring me home?!’-‘Are you sure?’ Ik knikte. ‘If River's back in her cell, I'll bring you home.’ Ik glimlachte naar hem. Met een harde klap en een vreselijk geluid kwamen we neer en de deuren vlogen, na een vingerknip van the doctor, open en we waren in een vreselijk grote gevangenis aangekomen. ‘See you soon, sweetie!’ Zei River en gaf de Doctor een kus. Wow, voelde ik nu jaloezie in mijn buik opborrelen? Nee, vast niet! Ze omhelsde me en liep de TARDIS uit. Een vreselijk alarm ging af en River liep op haar gemak naar de telefoon. ‘Hi sweeties! This is River Song, I’m breaking in. So shut of the alarm! Goodbye.’ Ik grinnikte en ze wierp ons nog een knipoog toe voor ze haar cel in ging die sloot. De deuren van de TARDIS sloten zich weer. ‘Hold on tight, Bubbles!’ Ik greep net op tijd een ijzeren stang bij het controle paneel vast want we vertokken alweer naar de aarde met een brutale klap.
Hij duwde de deuren van de TARDIS open en ik liep langzaam achter hem aan. ‘Is this grace’s house?’ Ik knikte glimlachend. ‘It is beautiful. And very big! Do you and you parents live here alone?’-‘No, it’re two houses actually. My parents would like to meet you, I think!’ Zei ik glimlachend en stak mijn hand naar hem uit. Samen liepen we naar binnen en mijn moeder begon meteen te flippen. ‘How many times do I have to tell you don’t date older people, Bubbles! I don’t care how hot he is!’ Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd. ‘Hello, I’m the doctor! I know. The bow tie makes me hot. Bow ties are cool. Wait, I should get my fez, fezes are cool. They make me even hotter.’ Mama keek hem met open mond aan. ‘But you can’t be the doctor! The doctor is just a mythe!’ De doctor lachte vrolijk. ‘Another name for me. That’s sweet! I should get that on my list. Note to myself. Names. The care taker, the doctor, John Smith, Mythe, get of this planet!’ Hij keek bedenkelijk. ‘Actually I don’t know if that last one is a name! Although, I don’t care. You must be her sister.’ Ik begon hysterisch te lachen. ‘ROFL!’ Gilde ik. Mama keek me boos aan. ‘No I’m her mum, but thank you.’ The Doctor lachte charmant en keek op zijn horloge. ‘I really have to go. Much planets to see, lots of people to save. See you soon, Avery. I hope!’ Hij gaf me een kus op mijn wang en mama een hand. ‘Goodbye! Back to the TARDIS. Travel to the timey-wimey Wibbley-wobbley stuff!’ Hij zwaaide en liep hyperactief terug naar de TARDIS. Toen die verdwenen was had ik meteen spijt dat ik terug naar huis was gekomen. Wat had me bezield? Ik had een super tijd met de doctor gehad!
ELEVENTH CHAPTER! Extra Lang!
Ik vind dat ik het een stom einde heb gemaakt.
Read, React & Enjoy!
Reacties zijn altijd welkom! <33
Reageer (3)
Omg ik had nog niet gereageerd. Bad, bad me!
1 decennium geledenI loved this one. I realy did. Really special, because,well 11 and 11 ya know! LOVE <3
noooo ze mag de doctor niet weg laten gaan >:(
1 decennium geledenmaar snel verderr!!
Ben benieuwd naar de volgende!!
1 decennium geleden