Foto bij 007 | Avery Holloway

Ik begon te huilen als een klein kind. ‘River, take her to the infirmary! You know what to do then!’ River knikte en tilde me voorzichtig op. Niet voorzichtig genoeg. ‘Keep on fighting!’ Fluisterde River. ‘Where’s the doctor going?’-‘I’m gonna heal you a bit and then we’re going to search for him, okay?!’ Ik knikte en sloot mijn ogen om weg te zakken in een diepe slaap, weg van alle pijn.
‘Avery?’ Er werd zachtjes aan me geschud. ‘Avery, wake up!’-‘No mum! I don’t wanna go to school!’ Ik draaide me op en viel –bijna although- op de grond. ‘No, The Doctor is probably in trouble so come with me!’ Ik zuchtte en stond recht. ‘Everything still hurts!’ Klaagde ik geïrriteerd. River rolde met haar ogen en trok me mee aan mijn arm.
Toen we terugkwamen op het plein werd ik gek. Het ding begon weer tegen me te vechten. ‘Ohh, girl you’re so naïve. You thought that my little June would just have died in a few minutes?!’ Ik zakte door mijn knieën en pakte mijn hoofd vast. Ik begon gewoon te vertellen. Het gevoel dat mijn hoofd zou ontploffen ging langzaam aan weg. ‘But that’s impossible!’ Gilde hij. ‘Where’s the doctor?!’ Vroeg River luid. ‘Oh, hello there!’ Zei hij vrolijk terwijl hij zijn versteende hand van de bar probeerde te trekken. Ik rende op hem af. ‘Doctor, can we get something to… To unstone you?’ Hij deed teken dat ik dichterbij moest komen. ‘He told me that in his castle is a dust. You can find it underneath is trone. But look out! He has some naught Vashta Nerada in there! Stay in the light! And be fast.’ Ik knikte en begon te rennen. Ik zou aan de zon te zien nog een kwartier zon op de troon hebben ongeveer. Daarna zou ik aangevallen worden door de vashta nogiets! Geen idee wat het zou zijn en ik had ook geen zin om het uit te vinden!


Voor hoofdstuk 008 gaan jullie me vast haten ;p <33
Read, React & Enjoy!
Ideeën zijn altijd welkom! <33

Reageer (2)

  • Rhy

    daaaamn, ik hoop niet dat de vashta nerada's haar te pakken krijgen en ben benieuwd wat er zo erg gaat zijn in hoofdstuk 8
    snel verderrrr

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    Hmmmm How can you be so happy Doc? It's not decent!
    Me loves <3 Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen