Foto bij 004 | Avery Holloway

‘Well, come on then!’ Zei ik toen ze stopte met lopen. ‘The TARDIS is just over there!’ Ze schudde hevig haar hoofd. ‘June can’t go there! June will turn into stone! June will be just like the other people! June has to go to master!’ Wow, dat was echt eng. Ze werd een soort Smeagol of zo! Het meisje, wat waarschijnlijk June heet, kreeg een enge uitdrukking op haar gezicht. ‘June, are you okey?’ Ze kwam op me af gestapt. ‘You ask me if June’s okey? June is always okey! June has master so June is okey! Master hungry so June sent him food!’ De gepijnigde blik kwam weer even op June’s gezicht. ‘Run! Please, run! Run before it’s to late! Save your friends!’ Ik sperde mijn ogen ver open. ‘June doesn’t want you to run! June would like a beautiful statue like you. June loves statues, just like Master!’ Ik begon te rennen voor mijn leven. ‘Doctor! Doctor come back! Doctor help me!’ Ik rende naar de kant van de heuvel. Seriously? Moesten er nu echt zoveel trappen zijn?! Ik haalde diep adem en begon de trappen op te spurten. ‘DOCTOR!’ Ik zag ze van ver lopen. Ze waren al bijna boven. ‘RIVER, DOCTOR?!’ Gilde ik met mijn laatste adem. ‘SHE’S GONE MAD!’ Ze hoorden me niet! Het was voorbij met me! Ik ging eraan! Opeens stond River langs me. Een felle lichtflits en vreselijk gekraak van brekende botten en June lag onder aan de trap. Ik hapte naar adem. River hielp me recht. ‘What happened?’ Happend naar adem vertelde ik wat er gebeurt was. ‘Where’s the doctor?’-‘In trouble…’ River begon de trap op te rennen. Ik zuchtte en liep achter haar aan. Het duurde niet zo lang meer voordat we boven waren. We begonnen aan de deur te trekken. ‘LET US IN!’ gilde River en schoot het slot eraf. ‘We can go in!’ Ik lachte en we duwden de deuren open. ‘So, the timelord brought friends?’ Galmde door de gang. ‘Friends, get them!’ De beelden sprongen van hun pilaren. ‘NO!’ Gilde De Doctor.

Read, React & Enjoy!
Ideeën zijn altijd welkom! <33

Reageer (4)

  • HiIson

    I love the Eleventh Doctor, so I love your story!

    (*heeft abo genomen*)

    1 decennium geleden
  • Rhy

    dayuuumn fucking spannend :} en dacht eerst ook aan de weeping angels hahaah.
    ik lees verder!

    1 decennium geleden
  • Klyoptarice

    Pfft. Het zijn in ieder geval geen Weeping Angels. They scare the shit outta me! Still like them, though...
    Love this! Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • MIROH

    Snel verder! En met die beelden in het vorige deel moest ik dus echt hard aan The Weeping angels denken

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen