Foto bij Chapter 4

<3

Ik stap voorzichtig bij mijn moeder in de auto 'liefje gaat het wel je ziet zo bleek' ik hou het echt niet meer en schud mijn hoofd dan komen alle tranen ik vertel alles over dat ik verliefd ben op Cody en nu ruzie met hem heb , ik vertel haar over yordi maar ik vertel niet dat ik bang ben voor papa want zij is nu eenmaal getrouwd met hem. 'ach liefje toch' mama slaat haar armen om me heen en snikkend laat ik me in haar armen vallen 'je moet met Cody gaan praten lieverd anders komt het er nooit van' ik weet dat ze gelijk heeft maar durf ik dat wel ? Langzaam knik ik 'ik zal het proberen' mama glimlacht en druk een kus op mijn hoofd 'nou kom we moeten gaan papa wacht op ons' bij het horen van papa betrekt mijn gezicht even gelukkig maar dat mama dat niet heeft gezien . Onderweg is het stil mama kijkt geconcentreerd voor haar uit , als we de oprit oprijden stormt mijn vader de deur uit 'die heeft ons oopgewacht ' mompel ik in mezelf ik stap de auto uit en wil naar binnen gaan maar wordt tegen gehouden door mijn vader die me vel bij me arm pakt 'AU DAT DOET PIJN' chreeuw ik naar hem 'IK WIL NIET DAT JIJ ZO'N TAAL TEGEN ME AANSLAAT QUINN MADISON PETRA MCANSY' en 'BAM' klap tegen me wang aan, tranen springen in mijn ogen maar ik ben het gewend 'mag ik alsjeblieft naar binnen?' vragend kijk ik hem aan hij knikt en slaat me nog een keer op mijn wang langzaam stroomt er een traan naar beneden.

Ik moet hier weg ik moet hier weg huilend ren ik de trap op ik pak mijn tas uit mijn kast en begin alle spullen die ik nodig heb in te pakken , als alle spullen zijn ingepakt pak ik mijn gitaar en loop naar mijn raam gelukkig heb ik een balkon en die hangt dan laag aan de grond ik gooi mijn spullen van het balkon af en daarna spring ik ook 'QUINN MADISON PETRA MCANSY WAAR DENK JIJ HEEN TE GAAN ?' 'weg'zeg ik en snel pak ik mijn spullen en ren ik weg ik kijk achter me en zie me vader achter me aan rennen ik begin steeds sneller en sneller te rennen , ik loop door het bos heen en loop over allerlei hindernissen heen ik zie mijn vader vallen dit is mijn kans snel spring ik achter een boom en mijn vader rent de boom voorbij. Ik zucht diep en laat me tegen de boom aanvallen rustig loop ik richting het huis van Cody hij is nu de enige nog die me kan helpen.
Ik zucht diep en langzaam druk ik op de deurbel de tranen stromen over mijn wangen.


========================================================================
Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb ?
kudo ? reacties ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen