Foto bij 003 | Avery Holloway

‘What happened here, doctor?’ Vroeg ik terwijl ik om me heen keek. ‘I have no idea!’ We stonden op een marktplaats van een grote stad. Het was er vol met… Met beelden. Beelden van mensen! ‘Is Medusa been here?!’ Zei ik sarcastisch terwijl ik naar een beeld keek. De doctor begon alles te sonicen, of hoe je het ook mocht noemen! De gezichten van de beelden waren vervuld met angst. Het was vreselijk. De vrouw, River Song die zich bij ons had gevoegd, liep een huis in. ‘Doctor!’ De doctor rende meteen naar het huis. Hij rende echt grappig! ‘Avery? What are you standing there for? Come on!’ Ik rende achter hem aan. Er zat een meisje van ongeveer mijn leeftijd op de grond. Alleen. ‘Hello.’ Ze sperde haar ogen open en zocht naar de oorsprong van het geluid. Toen ze ons zag probeerde ze weg te rennen. ‘Leave me alone! Help me someone! Please!’ Ik greep haar hand vast. ‘River put that gun down! Seriously!’ Ze probeerde zich los te trekken. ‘Relax! We’re here to help you!’ Haar ogen schoten de kamer door. ‘Isn’t he here yet?’ De doctor zette een stap naar voren. ‘Who isn’t here yet?’-‘The sculptor!’ Fluisterde ze bang. ‘He wants everything to become stone. Everything that is happy, mad, sad. Everything that has feelings!’ Prevelde ze erachteraan. ‘Where does he live?’ vroeg De Doctor. Ze wees naar buiten. ‘Can you show me?’ Ze greep de doctors hand en begon te lopen. ‘He’s got my parents!’ mompelde ze. ‘I told them not to go to the feast but they went. And now they’re stone. For ever!’ Ik en River hobbelden maar een beetje achter hun aan. ‘There it is! On the hill. You really shouldn’t go there now you’re still alive!’-‘Avery, stay with her! River, come with me! Maybe you should take her to the TARDIS, no maybe you shouldn’t she’ll have a heart attack, or maybe you should…’ Hij bazelde maar door. ‘I’ll take her to the TARDIS! But I don’t know if I’ll stay there!’ Zei ik en trok het meisje mee naar de TARDIS.

Read, React & Enjoy!
Ideeën zijn altijd welkom! <33

Reageer (2)

  • Klyoptarice

    I love that GIF. Gosh, even with those ridiculous glasses is he sexy!
    En dit was weer een geweldig hoofdstukje! Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Rhy

    oomg spannend :9~ Ik ben heel erg benieuwd naar het volgende deel, snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen