And the dream begins
ik loop door de straten van Londen. het is donker en het regent zachtjes. ik heb het idee dat ik word achtervolgd dus ga ik wat harder lopen... wat knap lastig is als je korset zo strak zit.
als ik afsla om een steegje in te lopen word ik ineens bij mijn armen gegrepen die meteen op mijn rug worden gelegd. als ik door heb dat het een politieagent is word ik rustig en werk mee.
langzaam werd ik naar het rijtuig begeleid dat me naar het bureau bracht. ik word meteen in de cel gegooid en krijg te horen dat ik morgen een zitting heb in de rechtbank. die ene nacht in de cel was nou niet echt een pretje. het tochtte aan alle kanten en er liepen overal ratten.
toen ik wakker werd kreeg ik een ontbijtJE. het enige was een brood en een glas water. toen ik naar de rechtbank werd begeleid kreeg ik het eerste te horen: ' schuldig! iemand bezwaar?' ik wilde mijn hand opstken maar dat mocht natuurlijk weer niet.
'waarom ben ik hier eigenlijk?!' vroeg ik. zonder reden begon iedereen te laggen. ik kreeg een blinddoek om en werd naar de binnen plaats van het rechthuis gebracht.
ik kreeg een strop om mijn nek en hoorde de reden waarom ik de doodstraf had gekregen. ' in verband met het samenwerken met de seriemoordenaar Jack the Ripper zal Melody Villijn worden opgehangen aan de nek. vervolgens zal ze naast de al geexecuteerde moordenaar begraven worden.' toen ik ik schreeuwde om Jack werd de hendel overgehaald en viel ik. toen ik het touw in mijn nek voelde snijden schoot ik wakker. 'gaat het liefste?' vroeg Jack die ook was wakker geschrokken samen Toby & Mary.
'ja... ja het gaat wel... ik wil even wat drinken' zei ik met een trillerig stemmetje.
Er zijn nog geen reacties.