Foto bij Epiloog

Het laatste deel. Het geeft me een raar gevoel om dit verhaal te laten eindigen. Niet per se op een slechte manier, maar toch. (no_chears)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • MissNinja

    omg HET VERHAAL IS GEWELDIG
    en een prachtig eidne vooral dat detail met die ladybug ;D
    echt idk heb er geen woorden voor zo cool en ik wil ook wel zo'n lange reactie als al die anderen maken, maar ik heb weinig tijd en ik wil gewoon duidelijkmaken dat het geweldig is, beter zelfs ;D

    1 decennium geleden
  • Spotgaai

    Dit is en blijft één van mijn favoriete verhalen op Quizlet. Júíst omdat het geen fanfic is. Kun je nagaan hoe goed je dan wel niet moet schrijven?
    Bij fanfics is het meestal een kwestie van leuke verhaallijn, veel liefde en wat obsessde fans. Maar bij zo'n verhaal als dat van jou, wat wij net gelezen hebben.. Daar heb je echt schrijfskills voor nodig, neem dat maar van mij aan.
    Je hoofdpersonen waren geweldig en herkenbaar. Ze hadden acties en gebeurtenissen die iedereen mee zou kunnen maken. En dat is geen correcte Nederlandse zin -.-
    Maar je snapt mijn punt?
    Ja?
    Mooi zo.
    Want je bent een amazing schrijfster en als je ooit echt een boek gaat verkopen, let me know. I wanna buy :3

    1 decennium geleden
  • D3M1

    heel erg mooi verhaal:) ze zouden dit echt moeten verfilmen:)

    1 decennium geleden
  • GIBBEH

    Likinggg. <3 Het was prachtig.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Mij ook niet! Ik blijf Joshua geweldig vinden, zeker nu hij op het "rechte pad" is, zoals ik had gehoopt. Ik vond dit trouwens echt een heel leuk verhaal. Er zat geen super ingewikkelde verhaallijn in of zo, maar het kon mij altijd aan het lachen maken, me laten meeleven met de hoofdpersonages... Ik vond het heel tof om te lezen, net zoals de meeste van jouw verhalen. (: Wat ik daar nog over moet zeggen: ik had dit weekend zin om verhalen te lezen die al af waren en één van de dingen die ik begon was 'the Potters', omdat je daar laatst iets over schreef in een ander verhaal van je. En ik vind het verhaal best leuk, maar ik merk toch een duidelijk verschil met je schrijfstijl nu. Je bent geëvolueerd (: En ik zou zeggen: blijf zo doorgaan, want ik heb echt zin om meer te blijven lezen.
    Oké, dit was mijn uitgebreide afscheidswoord aan dit leuke verhaal, haha (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen