002.
Ik werd wakker door het licht dat in me gezicht scheen en toen ik me ogen opende moest ik wennen aan het licht ik ging rechtop zitten en pakte me mobiel om te kijken hoelaat het was 14:04. Ik stond op en liep naar me tas om geld te pakken en te vertrekken richting Starbucks. Ik trekte me hakken weer aan en pakte de sleutel en liep de deur uit. ik zag net iemand de lift instappen en vroeg diegene de liftdeuren open te houden ''dankuwel'' glimlachte ik naar de vrouw die hem open hield voor me ''graag gedaan hoor'' glimlachte ze terug. De liftdeuren gingen open en ik stapte uit ik glimlachte nog even naar de vrouw en liep naar buiten. Het was lekker warm buiten dus ik hoefde me geen zorgen te maken over me haar dat zou gaan krullen. Ik zag het Starbucks logo al in de verte en begon harder te lopen. Ik stapte de Starbucks binnen en zag dat het aardig leeg was logische wie gaat er nu ook naar Starbucks om koffie te kopen met dit warme weer ik en een paar vreemd gekleedde jongens met zonnenbrillen en petten op. Ik liep naar de balie en bestelde een voor de verandering een frappucino caramel ik gaf de knappe jongen achter de balie geld en wachtte geduldig dat me frappucino klaar was. De jongen gaf me me frappucino met een knipoog ik glimlachte lief naar hem en liep naar een tafeltje waar ik plaats nam. Ik keek naar de vreemde jongens en zag er 2 naar me staren ik begon geintreseerd naar me koffie te kijken en zag er iets op staan 0693408218 call me ! x. Ik grijnzde en keek naar de jongen achter de balie die een beetje bloozde. Ik dronk me frappucino caramel op stond op en glimlachte nog een keer naar de jongen en liep de Starbucks uit. Ik keek rond en kwam bij de conclusie dat Londen een best wel mooie stad was. Ik liep een winkeltje binnen en zag een geweldig paar hakken staan ik keek of ze me maat waren en trok ze aan ze stonden echt heel mooi en ze waren maar €55,95 dus dat was een koopje ik trok ze uit en stopte ze terug in de boos en liep naar de kassa ik rekende af en liep de winkel weer uit. Ik floot een vrolijk deuntje en liep terug naar me appartement ik wachtte geduldig op de lift en stapte in toen die op mijn verdieping aan kwam stapte ik uit en liep snel naar mijn appartement ik opende deur en trapte me hakken uit ik zette de tas met me nieuwe hakken erin neer en voegde de jongens nummer toe. Ik twijfelde of ik hem een smsje moest sturen nja wat kan er misgaan hey handsome, bedankt voor je nummer x. ik verstuurde het smsje en glimlachte tevreden. Ik liep naar me slaapkamer en opende de me inloop kast me ogen vielen bij uit me oogkassen toen ik zag dat al me kleding er al hing + nieuwe kleding die me moeder vast voor me heeft gekocht ik werd er helemaal blij van. Ik liep naar de keuken en opende de kastjes en zag dat ze allemaal gevuld waren. ''ik denk dat ik pizza ga bestellen vanavond'' mompelde ik inmezelf. Ik hoorde het bekende geluidje dat ik een smsje had ik liep terug naar de woonkamer waar me mobiel lag en pakte hem en opende het smsje hey beauty, you're welcome. je bent echt beeldschoon date ? x Ik grinnikte en besloot later te reageeren om niet te opdringerig over te komen. Ik legte me mobiel weg en deed de tv aan en zette hem op mtv waar 16 and pregnant op was zoals altijd !. Nadat ik de hele marathon van 16 and pregnant had gekeken besloot ik pizza te bestellen ik zocht op internet het nummer en typte het in op me mobiel na 4 overgaan werd erop genomen. Ik bestelde een pizza en gaf me adres door en hingop. 15 min later hoorde ik de deurbel ik drukte op de intercom en vroeg wie er was ''pizza bezorger'' hoorde ik een hese stem zeggen ''okay ik kom eraan'' ik pakte me sleutel en liep op me sokken naar de lift. De liftdeuren gingen open en ik stapte uit ik liep naar de deur en opende hem ''hey'' glimlachte ik naar de jongen. ''uhmm heey'' zei die best verlegen ik grinnikte en pakte de pizza aan en gaf de jongen €20,00 '' uhm dit is te veel..'' zei de jongen ''hou de rest maar'' en ik gaf hem een knipoog hij glimlachte en ik sloot de deur en besloot dit keer de trap te nemen ik draaide de deur open en liep naar de woonkamer. ik plofte op de bank neer en begon aan me overheerlijke pizza.
Reageer (1)
pleas, snel verder.
1 decennium geledenje kan echt mooi schrijven.