Foto bij Teardrops [Tom Kaulitz story] #18

Hmm vorige keer was saai dit keer ook woesh woesh. Ik heb zo'n supergaaf idee maar daarvoor moet ik meer quizjes hebben dus maak ik die ook even :P oke vorige keer ging Scarlett uitrazen bij dinges, Ana.

Scarlett POV:
Je ziet nu al een aantal uur in het huis van Ana te chillen. [woeshwoesh wilde dat woord gebruiken =x] 'TRINGELINGELINDONG' Raar bel geluidje zeg. 'Tommiee waarom zijn we nou weer hie-er!' hoor je iemand op een zeurtoon zeggen. 'Bella, we blijven hier even en daarna gaan we doen wat je wilt oké?' hoor je Tom zeggen. Als je Bella met een grijns naar binnen ziet lopen moet je kokhalzen. Grijnzend kijkt Bella mijn kant op. 'Snoeees, hoe gaat het?', vraagt ze poeslief. Je kijkt haar vreemd aan en kijkt dan met een nog vreemdere blik naar Tom. 'Kun je even met mij naar buiten gaan lief ik wil iets tegen je zeggen.' 'Dat kan hier ook hoor.' 'Oké ik wil sorry zeggen van daarnet, het spijt me, ik denk gewoon dat ik een beetje jaloers was weetje?'
Bella POV:
'Oké ik wil sorry zeggen van daarnet, het spijt me, ik denk gewoon dat ik een beetje jaloers was weetje?' zeg je met een wat-ik-zeg-is-de-waarheid-blik. Iedereen trapt hier altijd in. Dit sletje vast ook. Scarlett lijkt diep na te denken. 'Uhmm oké?Ik vertrouw je dan maar?' Je glimlacht. Die bitch zal niet weten wat haar overkomt. 'Zullen we maar allemaal naar buiten gaan voordat me ma begint de zeuren over geluidsoverlast.' Iedereen stemt in en je volgt ze naar buiten. Als je dicht genoeg bij Tom in de buurt bent fluister je in zijn oor:'Ik wil je.' Hij grijnst naar je en jullie gaan zitten op de tuinstoelen.Waarom praten ze in hemelsnaam over die stomme band? 'Scarlett mag ik je nog 1 keer privé spreken? Het is niets hoor, ik wil alleen even je mening weten.' Ze knikt en volgt je naar de rand van het zwembad.Domme slet is het niet overduidelijk wat ik vanplan ben? Ugh jeugd van tegenwoordig. 'Ik wilde alleen even zeggen..'
Scarlett POV:
Wat moet ze nu weer?'Ik wilde alleen even zeggen..' Verder hoor je niets je valt plat op je buik in het water..

Reageer (2)

  • Inviolable

    omG wat is Bella een bitch! bah bah..

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • Pixie

    Omg wat een ongelofelijke BITCH!!
    Snel verder gaan. (:
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen