Was everything then a lie?
POV Lars:
Dit voelde als verraad, de liefde van me leven wou me ineens twee jaar alleen laten, ze kon toch ook makkelijk in Nederland naar school gaan om verder te leren maar mevrouw moest perse naar Barcelona, dit alles was gewoon èèn leugen, twee jaar lang heeft ze tegen me gelogen, hoe kon ze dit doen. Ik zuchtte diep maar gek genoeg wou ik haar nog die kans geven ook al kon ik haar niet zeker zeggen dat ik bij haar kon blijven,2300 kilometer bij elkaar vandaan 2,5 uur vliegen het zou zwaar worden maar toch had ik het voor haar over, dat betekende dat zij alsnog de ware voor mij was en dus besloot ik naar haar huis toe te gaan ook al kon ik haar geen zekerheid bieden. Twee jaar zonder iemand van wie je zoveel houd en misschien wel langer is zwaar maar ik wou er voor vechten. Ik pakte mijn jas en ging onderweg naar het huis van Ally, daar aangekomen belde ik aan. Na een tijdje wachten deed ze open."Wat doe jij hier?"vroeg ze bot. Deze reactie had ik kunnen verwachten maar ik had het er ook zelf naar gemaakt."Ik wil met je praten."Zei ik zo rustig mogelijk."Ik niet met jou, je bent duidelijk genoeg geweest."Zei Ally terwijl ze de deur dichtgooide, het leek ineens alsof ons leventje dat zo goed en perfect was èèn grote nachtmerrie was geworden, of was alles dan alsnog voor twee jaar lang èèn leugen.
Reageer (3)
Nieuwe abo+snel verder(H)
1 decennium geledenLiefdesverdriet
1 decennium geledenHmm Ö hij is dus minder erg dan ik dacht.. (EN HET IS ZAC EFRON <3), maar ik snap wel dat Ally nu zo reageerde.. Ben benieuwd of het nog goed komt, voordat ze naar Barcelona vertrekt..
1 decennium geleden